مادران گیلانی قصه گویی می آموزند

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان بیان کرد: در راستای تقویت و ترویج فرهنگ مطالعه، مادران استان در قالب یک کارگاه آموزشی روش های کتابخوانی و قصه گویی برای فرزندان را می آموزند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، زهرا بدن آرا افزود: فرهنگ مطالعه از خانواده آغاز می شود و مادران در این زمینه نقش مهمی ایفا می کنند.
وی اظهار کرد: کارگاه آموزشی مادران کتابخوان ویژه مادران اعضای کتابخانه های عمومی و بانوان علاقه مند به کتابخوانی است که در آن جدیدترین شیوه ها، فنون و دستاوردها در زمینه کتابخوانی و قصه گویی توسط استادان مجرب این حوزه آموزش داده می شود.
وی ادامه داد: طرح یادشده بخشی از طرح شب نشینی زمستانی با کتاب از 15دی ماه تا 15 اسفندماه است که به مدت دو ماه در کتابخانه های عمومی گیلان برگزار می شود.
بدن آرا گفت: خلاصه نویسی از کتاب های خوانده شده، پویش پدران کتاب خوان و برگزاری کارگاه آموزشی مادران کتابخوان از جمله سرفصل هایی است که برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به کتابخانه های عمومی استان گیلان مراجعه کنند، همچنین برای اطلاع از آدرس و شماره های تماس و اطلاعات کتابخانه های عمومی می توانند به سایت اینترنتی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی www.gilanpl.ir مراجعه کنند.
102 باب کتابخانه عمومی بصورت ، نهادی ، مشارکتی و مستقل با یک میلیون و 68هزار نسخه منابع مکتوب در موضوعات مختلف در گیلان فعال است.

/انتهای متن/

درج نظر