گروه‌های وساطت برای ترویج ازدواج آگاهانه و پایدار تشکیل می‌شود

دبیر بنیاد فرهنگی اجتماعی زنان گفت: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار قرار دارد تشکیل گروه‌های وساطت برای ترویج ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار است.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، زهرا عباسی گفت: قرارگاه عملیاتی زنان و خانواده را تشکیل دادیم و اولین موضوعی که در دستور کار این قرارگاه قراردارد تبیین ازدواج از منظر اسلام است و سه محور را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: برنامه بلند مدت این قرارگاه تبیین ازدواج از منظر اسلام است که امروز اولین همایش در این زمینه در مجتمع فرهنگی رفاه برگزار می‌شود، برنامه کوتاه مدت ما برگزاری دوره‌های آموزشی برای گفتمان سازی ازدواج است تا پای صحبت جوانان بنشینیم و نظرات و دیدگاه‌های آنان را در مورد ازدواج جویا شویم، مسئله سوم تشکیل گروه وساطت است به این منظور که در این گروه‌ها با افراد مجرد متقاضی ازدواج مشاوره‌هایی داشته باشند و هم وساطت را از طریق خانواده پیش ببرند.

دبیر بنیاد فرهنگی اجتماعی زنان اظهار داشت: مجردان 25 سال به بالا برای شرکت در این برنامه ثبت نام کرده‌اند، هدف ما ترویج ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار است. اعضای قرارگاه عملیاتی زنان و خانواده از فعالان و تشکل‌های فرهنگی اصیل و با بصیرت و دغدغه‌مند هستند که دارای روحیه جهادی هستند و این برنامه را دنبال می‌کنند و امیدواریم بتوانیم این برنامه را ادامه بدهیم تا خدمتی صادقانه به جامعه خانواده کشور ارائه کنیم و بخش کوچکی از مشکلات خانواده‌ها را حل کنیم و راهبردهای مقام معظم رهبری در حوزه خانواده را عملیاتی کنیم.

/انتهای متن/

درج نظر