فوتسال بانوان امسال سه سهمیه برای لیگ برتر دارد

نماینده فدراسیون فوتبال در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان گفت که تیم های اول تا سوم مسابقات امسال لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاههای کشور جواز حضور در فصل آینده رقابت های لیگ برتر را کسب خواهند کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، شکوه مهینی روز یکشنبه در آغاز مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور افزود : سهمیه تیم های صعود کننده از لیگ دسته یک به لیگ برتر در فصل گذشته 2 تیم بود که با موافقت فدراسیون و کمیته فوتسال ، امسال به سه تیم افزایش یافته است.
وی گفت : افزایش سهمیه تعداد تیم های صعودکننده به لیگ برتر باعث شده تا انگیزه تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ دسته یک نیز بیشتر شود و این مهم برای تیم هایی که در لیگ یک و حتی لیگ برتر سرمایه گذاری می کنند، بسیارخوب است.
نماینده فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاههای کشور امسال با حضور 19 تیم درحال برگزاری است ، افزود : این رقابت ها در چهار گروه پنج تیمی به صورت رفت و برگشت در حال برگزاری است و پس از صعود تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله یک چهارم و نیمه نهایی ، درنهایت سه تیم برتر جواز حضور در فصل آینده رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاههای کشور را کسب خواهند کرد.
مهینی گفت : برابر گزارش دریافتی از مسابقات در حال برگزاری گروههای دیگر ، سطح کیفی تیم های شرکت کننده در رقابت های امسال بالاتر از دوره های گذشته شده و این به کیفیت مسابقات لیگ دسته یک نیز کمک خواهد کرد.
مسابقات گروه چهارم فوتسال بانوان باشگاههای کشور از امروز یکشنبه به میزبانی تیم هیات فوتبال آمل آغاز شده و تیم های فوتسال هیات فوتبال آمل ، آساره اندیمشک، نفت امیدیه ، آرسن چابکسرو فرهنگ ایثارایرانیان تهران تا روزپنجشنبه در سالن ورزشی شهیدعابدین خوش سیما آمل باهم رقابت می کنند.
این مسابقات به صورت دوره ای و هر روز 2 مسابقه برگزار می شود و در مجموع تیم های شرکت کننده در این گروه هر کدام چهار مسابقه برابر هم برگزار خواهند کرد و پس از بازی های مرحله برگشت تیم های اول ودوم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.
بازی های مرحله برگشت این رقابت ها نیمه دوم بهمن ماه برگزار می شود. هنوز میزبان های آن مرحله مشخص نشدند.

/انتهای متن/

درج نظر