قهرمانی ندا شهسواری در اولین تور ایرانی تنیس روی میز بانوان

رقابت های تور ایرانی بانوان جام بیستون ظهر امروز (جمعه سوم دی ماه) با قهرمانی «ندا شهسواری» بانوی المپیکی تنیس روی میز در شهرستان صحنه استان کرمانشاه به پایان رسید.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا از فدراسیون تنیس روی میز، اولین تور ایرانی بانوان و رنکینگ ملی که از روز چهارشنبه اول دی ماه به میزبانی هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه و شهرستان صحنه آغاز شد، با قهرمانی ندا شهسواری تنها بانوی المپیکی ایران به پایان رسید و جایزه 20 میلیون ریالی مسابقات را از آن خود کرد.
این مسابقات با حضور 47 نفر از استان های مختلف برگزار شد. ندا شهسواری از استان کرمانشاه در دیدار نهایی با حساب 4 بر 2 مقابل مهشید اشتری از خراسان رضوی به برتری دست یافت و قهرمان شد. اشتری دوم شد و 15 میلیون ریال جایزه نقدی گرفت. غزاله ملاطلب از البرز و آنا فیاضیان از استان اصفهان به طور مشترک در مکان سوم ایستادند و هر کدام صاحب 10 میلیون ریال جایزه شدند.


صباصفری از مازندران، فاطمه مختاررضایی از مازندران، مریم صامت از گلستان و منصوره رضایی از اصفهان با شکست در مرحله یک چهارم نهایی به طور مشترک در جایگاه پنجم قرار گرفتند.
سرداوری مسابقات به عهده پوران رحیمی مسئول هماهنگی داوران فدراسیون و از داوران با تجربه و بین المللی ایران بود؛ ضمن اینکه زهراجعفرآبادی و فهیمه امیریان به عنوان کمک رحیمی را همراهی کردند.
صفیه کلانتری، زهرا بیرانوند، غزال خوشنودی، آرزو عرجون، گلناز سلیمی، فلورا یارمرادی، نسرین ولیدی، پروانه کرمی و سمیرا مرادی کار قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.
مراسم توزیع جوایز با حضور فاطمه کیوانی نائب رئیس و سرمربی تیم های ملی بانوان و مسئولین هیات استان کرمانشاه برگزار شد.

/انتهای متن/

درج نظر