مصدومیت سه ماهه ستاره تنیس زنان جهان بدنبال حمله سارق چاقو به دست

تنیس باز مطرح جمهوری چک که در اثر ضربات چاقوی یک سارق در خانه اش به شدت مصدوم شده بود، دستکم سه ماه قادر به حضور در میادین مسابقات نخواهد بود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا از یورواسپورت، پترا کویتووا قهرمان سابق ویمبلدون در خانه خود مورد حمله یک سارق قرار گرفت و دست چپ او با ضربات چاقو مجروح شد. او بعد از آسیب دیدگی تحت عمل جراحی قرار گرفت و دستکم تا سه ماه در فصل جدید تنیس نمی تواند بازی کند.
این سارق روز سه شنبه با ورود به خانه ستاره تنیس چک در شهر پروستیوف ،‌ با چاقو به او حمله کرد.
عمل جراحی او سه ساعت و 45 دقیقه به طول انجامید و تیم پزشکی وی اعلام کرد که عمل جراحی با وجود شدت جراحت موفقیت آمیز بود. انگشتان دست چپ این تنیس باز در این حمله آسیب دید.


نمایندگان کویتووا در بیانیه ای اعلام کردند:‌ با توجه به شدت جراحت، عمل جراح خیلی خوب انجام شد. در این عمل آسیب وارد شده به تاندون های پنج انگشت دست چپ و دو عصب وی ترمیم شد. او نمی تواند تا سه ماه بازی کند.
کویتووا با این مصدومیت مسابقات ماه آینده تنیس آزاد استرالیا را از دست داد. با این حال او خود را خوش شانس می داند که زنده مانده است.
کویتوا که نفر 11 تنیس زنان جهان است، 19 قهرمانی از جمله دو قهرمانی در ویمبلدون در سال های 2011 و 2014 را در کارنامه دارد.
وی با تایید اینکه در خانه اش مورد حمله قرار گرفته، گفت: هنگام تلاش برای دفاع از خودم، از ناحیه دست چپ به شدت مجروح شدم. اما خوش شانس بودم که زنده ماندم.
جمهوری چک برای سومین سال متولی در ماه نوامبر قهرمان فد کاپ، رقابت های تیم ملی تنیس زنان شد.

/انتهای متن/

درج نظر