دانشجویانی که هفته ای یک روز با حجاب می شوند + تصاویر

گروهی از دانشجویان دختر دانشگاه بریگهام یانگ، که بیشتر آنان را مسیحیان رشته مطالعات خاورمیانه تشکیل می‌دهند، با هدف حمایت از مسلمانان روزهای چهارشنبه محجبه می‌شوند

0

به گزارش به دخت به نقل از  با حجاب، عده‌ای از دانشجویان دختر دانشگاه بریگهام یانگ متعلق به کلیسای مورمون در شهر پرووو در ایالت یوتای آمریکا، به منظور نشان دادن حمایت‌شان از جامعه مسلمانان، روزهای چهارشنبه حجاب به سر می‌کنند.

محجبه شدن دانشجویان دختر آمریکایی در حمایت از مسلمانان + تصاویر
بیشتر این دانشجویان دختر در رشته مطالعات خاورمیانه تحصیل کرده و هدف‌شان از این کار گسترش تنوع و کمک به مبارزه با تبعیض است.
حنیف سلیمان از دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه از این حرکت دانشجویان مسیحی سپاسگزاری کرده و گفت: این اقدام  پیام تنها نبودن مسلمانان را به دنیا می‌رساند.

محجبه شدن دانشجویان دختر آمریکایی در حمایت از مسلمانان + تصاویر
سوندرا ساسر یکی از دانشجویان مسیحی شرکت کننده در این طرح می‌گوید: بسیاری از مسلمانان احساس ناامنی می‌کنند و گاهی نگران و ترسیده هستند. در نتیجه به نظر من هر گونه ابراز همدلی می‌تواند تاثیر مثبتی داشته با شد.
وی افزود: مسلما نگاه‌ها به ما تغییر خواهد کرد اما از سوی دیگر تنوع در محوطه دانشگاه افزایش خواهد یافت.
گروه همچنین صفحه فیس بوکی تشکیل داده و از دانشجویان دختر خواسته است تا در راستای اعلام همبستگی با دختران مسلمان، همگی در روزهای چهارشنبه حجاب و لباس‌های مذهبی به تن کنند.
بیشتر دانشجویان دانشگاه بریگهام یانگ عضو کلیسای عیسی مسیح قدیسان آخر الزمان هستند.

محجبه شدن دانشجویان دختر آمریکایی در حمایت از مسلمانان + تصاویر

/انتهای متن/

درج نظر