با این 10 کار ساده با همسرتان صمیمی تر شوید

چگونه می توان با همسر خود رابطه صمیمیانه تر و مهربانانه تری برقرار کرد؟ شما چه راه هایی برای ایجاد صمیمیت بیشتر بین خودتان می دانید؟

0

 زندگی  مشترک مثل گلی است که هر روز باید به آن آب داد تا تازه و شاداب بماند. برای امروزتان چه شیوه ای در پیش می گیرید که رابطه تان تازه، پرنشاط و عاشقانه بماند؟

برای این کار به شما این 10 راه ساده و خیلی موثر را پیشنهاد می کنیم:

 

  • در شنیدن موسیقی با یکدیگر سهیم شویم:

از شعر تا ملودی گرفته، موسیقی می تواند روح و روان شما را شاد تر کند. موسیقی باعث می شود که با شریک زندگی تان که عاشقانه دوستش دارید، رابطه محکم و خوبی داشته باشید. برای این منظور می توانید ترانه هایی با اشعار پر محتوا و عاشقانه انتخاب کنید و برای همسرتان  بفرستید. این تبادل موسیقیایی ساده پیوند شما را مستحکم کرده و به شما احساس گرمی و محبت به هنگام گوش دادن به موسیقی می دهد.

 

  • کارهایی که همسرتان دوست دارد را به خاطر بسپارید:

 اگر شوهرتان دوست دارد به کوهنوردی برود ، او را همراهی کنید. بگذارید کاری که باعث شادی او می شود، برای شما نیز خوشایند باشد. به این ترتیب تغییرات خوب و بزرگی در رابطه میان شما و او به وجود می آید و به دنبال آن خاطراتی به یاد ماندنی .

 

  • با هم و برای هم دعا کنید:

 تنها 30 ثانیه در روز را اختصاص به دعا کردن برای یکدیگر دهید. این کار ساده قطعا تاثیری عمیق و پر محتوا در ارتباط میان زن و شوهر دارد.

 

  • با یکدیگر به حل جدول بپردازید:

ذهن  یکدیگر را به وسیله حل کردن یک معما، چیستان و یا هر نوع جدول فعال کنید. این کار بر روی رابطه شما بی تاثیر نیست؛ زیرا شما و همسرتان را برای حل  مشکلات زندگی آماده می کند . در واقع این کار مقدمه ای برای برطرف کردن مسائل زندگی است.پ

 

  • موهای یکدیگر را بشویید:

به شما قول می دهم که هیچ کاری به خوبی شستن موی شریک زندگی تان نیست. این به هیچ وجه کاری عجیب نیست و به شما احساس آرامش  می دهد و عشق و عاطفه میان زن و شوهر را زیاد تر می کند.

 

  • با هم آشپزی کنید:

در کنار هم و شانه به شانه یکدیگر در آشپزخانه خود مشغول پختن و طبخ غذا شوید. به این ترتیب غذا خوشمزه تر و لذیذ تر خواهد شد. ضمنا می توانید در پختن غذای خود از موادی که به طور طبیعی قوه و نیروی شهوت جنسی را تشدید می کند، استفاده کنید.حتما هم غذا را در کنار هم بخورید.

 

  • با یکدیگر مسابقه دهید:

حتما بازی های دوران کودکی خود را به یاد دارید. برای مثال عمیقا به چشمان یکدیگر نگاه کنید و تا زمانی که یکی از شما خسته شود، بازی را متوقف نکنید. نگاه عمیق و عاشقانه شما به چشمان همسرتان ، شما را نزد او محبوب تر و جذاب تر خواهد کرد. می توانید برای دادن جنبه تفریحی به بازی و یا شیرین کردن آن، به یکدیگر بگویید که هر کس زود تر پلک بزند، باید شام را درست کند.

 

  • برای یکدیگر نامه عاشقانه بنویسید:

 فرستادن یک متن تشکر آمیز می تواند شیرین و خوب باشد. اما چه بهتر که شما متن عاشقانه، کارت و یا  یادداشت تان را با دست بنویسید. متن دست نویس اثری بهتری  بر روابط شما خواهد گذاشت. این کار را به طور اتفاقی و بدون برنامه قبلی انجام دهید و جلوی جاری شدن اشک و بروز احساسات خود و همسرتان را هم نگیرید. می بینید که چهره عشق شما چقدر بشاش و خندان است.

 

  • با یکدیگر به یک کار هنری و یا ساختن چیزی بپردازید:

 برای مثال می توانید خانه خود را با همدیگر تمیز کنید و یا اگر نیاز به رنگ کردن دارد ، با هم این کار را انجام دهید. کارهایی مانند رفتن به موزه در یک عصر نیز می تواند بسیار خوب و تاثیر گذار بر روابط شما باشد.

 

  • به هنگام آمدن مهمان هر دو با هم میزبانی کنید:

 این گونه نباشد که اگر مهمان به خانه شما می آید، فقط یکی از شما میزبان شود. اگر با همدیگر از مهمانان پذیرایی کنید، علاوه بر تقسیم کار، توانایی شما به عنوان یک تیم دو نفره بیشتر خواهد شد.

منبع: یاهو/انتهای متن/

درج نظر