موسسه پویش مهر تهران 20 مدرسه در مناطق محروم کشور ساخت

مسوول گروه جهادی موسسه پویش مهر تهران گفت: این موسسه تاکنون در مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان آش خانه در خراسان شمالی ، رامهرمز در خوزستان و مشگین شهر در استان اردبیل 20 مدرسه احداث کرده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا ، اسمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح مدرسه خیر ساز شاهد فدک مشگین شهر افزود: علاوه بر احداث مدرسه این موسسه در زمینه ساخت منزل برای محرومان نیز فعالیت می کند که تاکنون 9 باب منزل مسکونی برای نیازمندان مشگین شهری احداث شده است.
وی گفت: در قالب اردوهای جهادی علاوه بر اینکه خود دانش آموزان در ساخت بنا مشارکت می کنند تمام هزینه های مربوطه نیز توسط اعضای اردو و خیرین داوطلب تامین می شود.


او با بیان اینکه اعضای این موسسه چهار سال متوالی را در مشگین شهر بوده اند افزود: سال آینده نیز با حضور در این شهرستان نسبت به خانه سازی و مدرسه سازی اقدام خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش مشگین شهر نیز در این مراسم گفت: این مدرسه توسط دانش آموزان و اولیای مدرسه ادب تهران و در قالب طرح اردوهای جهادی هجرت در مدت چهار ماه ساخته شده است.
رضا نوری زاده افزود: دانش آموزان مدرسه ادب تهران تاکنون پنج مدرسه در شهرستان مشگین شهر احداث شده و در اختیار مدیریت آموزش و پرورش قرار داده اند.
شهرستان مشگین شهر با 155 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

/انتهای متن/

درج نظر