عملیات ساخت نخستین مرکز موقوفه اشتغالزایی زنان بی‌سرپرست کشور آغاز شد

کلنگ اولین مرکز اشتغالزایی زنان بی‌سرپرست به همت بزرگ ترین واقف معاصر کشور و در آستانه میلاد پیامبر اکرم(ص) با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه امروز به زمین زده شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس،عباسعلی جعفری گفت: ساختمان اولین مرکز اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار در زمینی به مساحت حدود 866 مترمربع و زیر بنای 3 هزار و 500 مترمربع در 6 طبقه توسط «محمد حسن کاظمی شیرازی» بزرگ ترین واقف معاصر کشور با اعتبار بالغ بر 60 میلیارد ریال احداث می‌شود.

معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف با بیان اینکه محمد حسن کاظمی شیرازی در ادامه اقدامات خیر اندیشانه خود اقدام به وقف این زمین برای اشتغال و سکونت زنان سرپرست خانوار کرده است؛ افزود: هزینه ساخت این مرکز توسط خود واقف تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت نیاز، قسمتی از ساختمان این مرکز برای اقامت یا استراحت شبانه زنان شاغل فاقد محل سکونت اختصاص خواهد یافت.

معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف افزود: کلنگ ساخت اولین مرکز خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار در آستانه سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) امروز در شهرک آرین شیراز و با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولین استان فارس به زمین زده شد.

/انتهای متن/

درج نظر