اقدامات ناجا در حوزه عفاف و حجاب قابل تقدیر است

جانشین قائم مقام وزیرکشور در امور فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه ناجا در حوزه عفاف و حجاب اقدامات ارزشمندی دارد، بر لزوم همکاری دستگاه های متولی با نیروی انتظامی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا نقل از پایگاه خبری پلیس، ‘ علی ملازاده ‘ درجلسه بازرسی سالیانه وزارت کشور از اقدامات ناجا درحوزه عفاف، حجاب و حقوق شهروندی، اظهارکرد: معاونت اجتماعی ناجا در حوزه عفاف و حجاب اقدامات ارزشمندی داشته و چه بسا در این حوزه فراتر از وظایف قانونی عمل کرده است.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت توجه و تمرکز به مقوله حجاب و عفاف،افزود: نیروی انتظامی به عنوان یکی از دستگاه های فعال در حوزه حجاب و عفاف مطرح است و تاکنون توانسته اقدامات چشمگیری در این زمینه انجام دهد.


جانشین قائم مقام وزیرکشور درامور فرهنگی و اجتماعی همچنین با تأکید بر لزوم همکاری و مشارکت دیگر دستگاه های متولی در امر ترویج حجاب و عفاف گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز وزارت ورزش و جوانان می توانند در این زمینه با ناجا همکاری داشته باشند.

** کارنامه درخشان ناجا در حوزه امنیت اخلاقی و اجتماعی
ملازاده با بیان عملکرد مطلوب ناجا درایجاد امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری ها، خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی در این حوزه کارنامه درخشانی دارد و به لحاظ عملکردی در ماموریت ها سنگ تمام گذاشته و لازم است تمامی دستگاه ها در این زمینه همکاری کنند.
وی درادامه با اشاره به طرح سالم سازی دریا و همکاری پلیس های افتخاری در اجرای این طرح، بیان کرد : با توجه به کثرت مسافران در ایام تابستان در شهرهای شمالی، بخش اعظمی از توان و ظرفیت ناجا در این ایام متمرکز به این مهم می شود.

** تاکید بر تدوام تعامل ناجا و وزرات کشور
این مقام مسئول با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در ایام اربعین و امنیت حاکم برمرزها، مطرح کرد: در راستای پیگیری ماموریت ها، شایسته است تمامی مراکز، استانداری ها، شهرداری و فرمانداری ها با ناجا همکاری داشته باشند.
وی در پایان بر تداوم همکاری ناجا با وزارت کشور تأکید کرد.

/انتهای متن/

درج نظر