ساخت مدرسه خیرساز در رابر آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت مدرسه خیرساز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در شهرستان رابر آغاز شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، کلنگ ساخت این واحد آموزشی روز سه شنبه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس استان، فرماندار رابر و جمعی از مسئولان شهرستان در محله موردوییه رابر به زمین زده شد.
این مدرسه توسط دکتر مهدی شهابی خیر مدرسه ساز ساخته و وقف مادر مرحومش مریم خدادادی خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در بازدید از مدارس شهرستان رابر گفت: تعلیم و تربیت صحیح، زمینه‌ها و عوامل شکوفایی استعدادهای انسانی را در جهت رسیدن به هدف مطلوب فراهم می کند.
محمد محسن بیگی افزود: با استفاده از برنامه ریزی سنجیده و حساب شده امید است خیرین آموزشی بیشتری را داشته باشیم تا بتوانیم در زمینه های آموزشی گام های بیشتری را برداریم و از روند مهاجرت به استان در شهرستان رابر جلوگیری شود.
وی بیان کرد: با در نظر گرفتن شاخص های مختلف در زمینه های علمی و پژوهشی شهرستان رابر در سطح استان از جایگاه اول تا سوم قرار دارد.
همچنین مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی امید وابسته به آموزش و پرورش با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کرمان در شهرستان رابر افتتاح شد.
محسن بیگی و هیات همراه با گل افشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند و در ادامه این سفر با پدر شهیدان فیروزی در روستای کتک دیدار و گفت و گو کردند.

/انتهای متن/

درج نظر