برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی کارتون تبریز

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی کارتون تبریز خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، علی محرمی روز سه شنبه افزود: جشنواره یاد شده به مناسبت نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال ‘اقتصاد مقاومتی’ برگزار می شود.
وی اظهار کرد: این جشنواره با هدف آسیب شناسی و بیان هنرمندانه عوامل بازدارنده در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، تبدیل گفتمان اقتصاد مقاومتی به گفتمانی غالب، مردمی و مطالبه گر و نگاه هنرمندانه به مقوله اقتصاد مقاومتی در جهت الگو سازی و ایجاد فرهنگ عمومی برگزار می شود.
محرمی ادامه داد: علاقمندان می توانند آثار خود را در موضوع اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد اقتصادی تا بیست و نهم اسفند سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز، باغ گلستان، روبروی هنرستان وحدت، خانه هنر تبریز، موزه کاریکاتور تبریز ارسال کنند.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی هنر کاریکاتور را دارای جایگاه ویژه ای دانست و گفت: کاریکاتور از جمله هنرهای نو ظهوری است که با وجود قدمت نه چندان زیاد، رشد و گسترش سریعی داشته و تأثیرات اجتماعی فراوانی از خود به جا گذاشته است.
محرمی ادامه داد: هنر کاریکاتور از جنبه های مختلف تاریخی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ارتباطی – رسانه ای و اقتصادی قابل بررسی است که با توجه به ضرورت پرداخت به مسائل روز، انجمن کاریکاتور تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این جشنواره را برگزار می کند.

/انتهای متن/

درج نظر