غرفه شلوغ ایران در نمایشگاه شیرینی مینسک

نمایشگاه بین المللی خیریه شیرینی به همت همسران دیپلمات های مقیم مینسک پایتخت بلاروس برگزار شد که غرفه ایران به دلیل ارائه انواع محصولات به ویژه شیرینی های سنتی مورد استقبال زیاد قرار گرفت.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، هدف از همکاری بین المللی در برنامه ریزی این نمایشگاه که امروز (یکشنبه) در هتل رنسانس مینسک با حضور کشورهای مختلف برگزار شد، اهدای در آمد حاصل از آن به نیازمندان به ویژه مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست در آستانه سال نو میلادی است.


اجرای زنده موسیقی سنتی، اهدای بسته های شیرینی به صورت همت عالی برای جذب بیشتر کمک های مالی، عرضه انواع صنایع دستی، ارائه توضیح و دستور چاپی تهیه انواع شیرینی ها سبذثب شد که میز ایران به شلوغ ترین محل حضور مردم در نمایشگاه تبدیل شود.
انواع شیرینی ها و کلوچه های محلی و بومی از شهرهای مختلف از جمله شمال، یزد، تبریز، اصفهان، کاشان و قم همراه نوشیدنی های خنک و گرم از جمله خواستنی های مورد علاقه بازدیدکنندگان از میز ایران در نمایشگاه بین المللی شیرینی مینسک بود.
در بخش دیگری از میز ایران که با همکاری سفارت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی در مینسک تدارک یافت، انواع خشکبار به صورت بسته بندی و صنایع دستی از جمله قلم کاری، گلیم، قالیچه های کوچک، تابلوهای مسی و مینیاتور، مینا کاری و فیروزه کوبی ارائه شد.

/انتهای متن/

درج نظر