وضعیت مبهم ایمنی مدارس و مهدهای کودک

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران از عدم همراهی وزارت آموزش و پرورش و بهزیستی در تعیین میزان ایمنی مهدهای کودک و مدارس گلایه کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، معصومه آباد در مورد وضعیت ایمنی فضاهای عمومی شهر با بیان اینکه اخیرا مشاوران سامانه  HSE (بررسی شاخص‌های بهداشتی،ایمنی و محیط زیست)در مورد بررسی شاخص‌های ایمنی مراکز عمومی مثل مدارس،مهد کودک،سینماها و… مطالعه و بررسی دقیقی انجام داده‌اند، گفت: اطلاعات احصا شده نشان داد که تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی با بیان اینکه ساختمان‌های عمومی شهر از نظر بهداشتی،ایمنی و محیط زیست وضعیت رضایت بخشی نداشتند افزود: با این حال تلاش می شود عیوب اساسی رفع شده و در پروژه‌های جدید نیز حتما نماینده این سامانه HSE به عنوان ناظر حضور خواهد داشت.

آباد  با بیان اینکه وضعیت بهداشتی،ایمنی و محیط زیست سینماهای شهر بهتر از مهدکودک‌ها اعلام شده است گفت: متاسفانه آموزش و پرورش و مهدکودک‌ها  اجازه ورود به کارشناسان را ندادند و برهمین اساس اطلاع درستی نداریم.

وی با اشاره به حادثه آتش سوزی مهد کودک سعادت آباد که در ساعت تعطیلی رخ داد با گلایه از عدم همراهی وزارت اموزش و پروش و بهزیستی در تعیین میزان ایمنی مهدها  و مدارس گفت: نماینده اچ اس ای به عنوان کار مطالعاتی آمار می‌گیرد همکاری نکرده و برهمین اساس اطلاعات درست نداشته و نمی‌توانیم در تصمیم گیری‌هایی که در راستای کمک به این سازمان‌ها انجام می‌گیرد انتخاب درستی داشته باشیم.

/انتهای متن/

درج نظر