شناسايي زنان نخبه و شاخص مجموعه ها از اهميت ويژه اي برخوردار است

مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري اصفهان درنشست مشاورین امور بانوان بر نقش فردي، خانوادگي و اجتماعي زنان، مشكلات بانوان و شناسايي زنان نخبه و شاخص مجموعه ها و… تاکید کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایمنا به نقل از روابط عمومي آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، نشست مشاورين امور بانوان دستگاههاي اجرايي استان با تعداد 100 نفر، با حضور اثني عشران مدير كل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري در محل سالن اجتماعات شهيد بهشتي اداره كل برگزار شد.
در اين نشست فريده روشن مشاور امور بانوان و رييس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ريزي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان در خصوص فعاليت هاي اداره كل در اين حوزه مباحثي را بيان نمود.
در ادامه مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري اصفهان در خصوص مواردي از قبيل: نقش فردي، خانوادگي و اجتماعي زنان، مديريت بهينه در مصرف آب، توانمندسازي و توان افزايي بانوان، بررسي پتانسيل هاي منطقه و مشكلات بانوان و شناسايي زنان نخبه و شاخص مجموعه ها، ارائه گزارشات به صورت سه ماهه و ارائه موارد دیگر را جهت پيگيري و همكاري مطرح کرد.
اثني عشران افزود: كانون هاي فرهنگي و اجتماعي كه مورد اعتماد مردم هستند بايد با تلاش، كوشش و خلاقيت بتوانند نقش بسيار مؤثري را ايفا نمايند.
گفتني است از ديگر مباحث اين نشست مي توان به تبيين وظايف ستاد امر به معروف و نهي از منكر توسط مشاور بانوان اين ستاد و تعامل بخشي بين آبهاي زيرزميني و صرفه جويي در مصرف آب توسط كارشناس اداره آب منطقه اي اصفهان اشاره نمود.

/انتهای متن/

درج نظر