نمایشگاه جشنواره ی سراسری عکس نماز افتتاح شد + تصاویر

مسابقه ی عکس نماز در حاشیه ی بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی البرز و در سه بخش حرفه ای، نیمه حرفه ای و موبایل برگزار شده است .

0

به گزارش به دخت به نقل از گروه استانی «تیتریک»، مراسم افتتاحیه نمایشگاه جشنواره ی سراسری عکس نماز با حضور استاندار ومدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی ومسئولین ستاد برگزاری اجلاس ومسئولین محترم اداره ارشاد شهرستان در استان البرزدر روز سه شنبه ۱۶ آذردر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، برگزار شد.

بهارک زرگر وفا ، مسول برگزاری مسابقه ی عکس نماز در حاشیه ی مراسم اجلاس سراسری نماز در گفتگو با تیتر1 گفت : مسابقه ی عکس نماز در سه بخش حرفه ای ، نیمه حرفه ای و موبایل برگزار شده است .600 اثر از استان های کشور به دبیرخانه ارسال شده است.

از میان این آثار ، 60 اثر به عنوان آثار برگزیده در نمایشگاه عکس حضور دارد و تعداد 13 اثر مربوط به هنرمندان البرزی می باشد.

در میان این آثار 8 اثر به عنوان آثار نهایی و گزیده توسط داوران (جواد سعیدی ، علی آذرنیا ، رشید بختیار ،کاوه فرزانه و رسول اولیا زاده ) ، که مجموعا سه اثر در بخش حرفه ای یک اثر در بخش نیمه حرفه ای ویک اثر در بخش تلفن همرا ه بر گزیده شده وهمچنین سه اثر شایسته تقدیر شناخته شد که اسامی انها به شرح زیر میبا شد.

بخش حرفه ای نفر اول

1-مهدی وقاری شورجه مشهد

2-حامد راستی شیراز

3-امیر عنایتی تربت حیدریه

شایستگان تقدیر

1-یونس همتی تهران

2-مصطفی نیک نفس ساری

3-داود کهن ترابی البرز

زرگر وفا درپایان افزود: به دلیل مورد توجه قرار گرفتن آثار در نمایشگاه ، با همراهی ومساعدت اداره فرهنگ وارشاد شهرستان

روند چاپ کتاب عکس نماز اغاز شد تا اثری ماندگار از استان البرز باقی بماند .

تصاویر مربوط به نمایشگاه را در ذیل می بینید.

/انتهای متن/

 

 

درج نظر