بادکنک هایی برای شادی دختران معلول تهران

مرکز خیریه وحدت تهران به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین جشنی با عنوان «بادکنک ها» را برای دختران معلول و عقب مانده ذهنی برگزار کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از مسئول روابط عمومی مرکز خیریه وحدت در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام این خبر گفت که برای گرامیداشت روز جهانی معلولین به ویژه معلولان مرکز خیریه حرفه آموزی و شبانه روزی وحدت، جشن بادکنک ها با همیاری داوطلبان نیکوکار در این برگزار شد.
فریبا جانی، هدف از برگزاری این جشن را فراهم کردن محیطی سرشار از نشاط برای دختران معلول عنوان کرد.
وی افزود: در این جشن با اجرای برنامه های مفرح موسیقی و هنری قصد داشتیم که آزوهای کوچکی از بچه ها را برآورده سازیم و اسباب شادی و لبخند بیش از 160 دختر معلول ذهنی مرکز خیریه را فراهم کنیم.


خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) اول آذر امسال گزارشی با عنوان «هوای این دختران را داشته باشیم» منتشر کرد که به وضعیت نگهداری دختران عقب مانده ذهنی مرکز خیریه وحدت و خدماتی که به آنها ارائه می شود، پرداخته است.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال 1992 میلادی روز دوم دسامبر برابر با 12 آذر را با هدف ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره مسایل مربوط به معلولیت های مختلف و نیز افزایش آگاهی هایی اجتماعی نسبت به اقشار معلول جامعه تعیین کرد.

/انتهای متن/

درج نظر