حساس کردن مسئولان نسبت به مشکلات حوزه زنان ضروری است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با تاکید بر اختصاص امکانات لازم برای بانوان گفت: حساس کردن مسئولان در حوزه مشکلات زنان شهرستان ضروری و از جمله وظایف ما به شمار می رود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، سهیلا اثنی عشران در نشست کارشناسان امور بانوان فرمانداری های منطقه یک استان اصفهان در سالن جلسات فرمانداری آران و بیدگل اظهار کرد: بررسی علل طلاق و آسیب های اجتماعی در جوامع مختلف ضروری است و در آران و بیدگل نیز به عنوان یک شهرستان مذهبی با فعالیت سازمان های مردم نهاد و با رویکرد مذهبی باید این موضوع بررسی شود و شاهد کاهش آمار آسیب های اجتماعی باشیم.


وی تصریح کرد: حوزه سلامت و اشتغال دو چشم انداز در حوزه بانوان و خانواده است و یکی از افتخارات دولت یازدهم طرح تحول سلامت است که باید در حوزه سلامت فرهنگ سازی شود.
فرماندار آران و بیدگل نیز در این نشست با اشاره به فعالیت مطلوب بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی این شهرستان گفت: عملکرد بانوان در جامعه در سرنوشت یک خانواده و جامعه اثرگذار است.
ابوالفضل معینی نژاد با اشاره به مسئولیت متعدد بانوان در خانواده و جامعه خاطرنشان کرد: زنان به واسطه نقش محوری که در خانواده دارند، در حفظ سلامت جسمی و روانی اعضا بسیار تاثیرگذارند.
وی گفت: امروز خانواده به عنوان مهمترین نهاد جامعه در معرض تهدید جدی دشمنان است و این مهم آینده نوجوانان و جوانان را به خطر می افکند.
این نشست با میزبانی فرمانداری آران و بیدگل و با حضور کارشناسان امور بانوان فرمانداری های منطقه یک استان اصفهان شامل شهرستان های کاشان، اردستان، نطنز، نائین و خور و بیابانک با دستور کار گزارش عملکرد دفترهای امور بانوان و خانواده فرمانداری ها در دو حوزه اشتغال و سلامت تشکیل شد.
شهرستان آران و بیدگل با 100 هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

/انتهای متن/

درج نظر