دبیرخانه ششمین جشنواره مد و لباس فجر آغاز به کار کرد

دبیر کارگروه ساماندهی مطالبات از آغاز به کار دبیرخانه ششمین جشنواره مد و لباس فجر خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا نیمه آذرماه نیز فراخوان ششمین جشنواره مد و لباس فجر را آماده و منتشر کنیم.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، حمید قبادی گفت: دبیرخانه ششمین جشنواره مد و لباس فجر با تعیین مدیر دبیرخانه کار خود را آغاز کرد و جواد صادقی از طرف کار گروه به عنوان مدیر دبیرخانه منصوب شد.
خبرگزاری فارس: دبیرخانه ششمین جشنواره مد و لباس فجر آغاز به کار کرد
وی ادامه داد: مکاتباتی با تعدادی از انجمن‌ها، تشکل‌ها، چهره‌های پیشکسوت حوزه مد و لباس و فعالان دوره‌های گذشته صورت گرفته است و مکاتباتی انجام شده تا نظرات در مورد محتوای فراخوان و سمت و سوی آن و فعالیت‌های جشنواره ششم جمع‌آوری شود.

دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس افزود: هدف از دریافت نقطه‌نظرات مشارکت افراد مختلف و همراهی و همفکری تشکل‌های صنفی حوزه مد و لباس است که در این راستا نامه‌ای از سوی دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس صادر و برای انجمن‌های فعال در این حوزه ارسال شده است، انجمن طراحان، انجمن پوشاک، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب از جمله انجمن‌هایی هستند که با آنها مکاتبات صورت گرفته است.

قبادی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا فراخوان جشنواره ششم مد و لباس فجر تا نیمه اول آذر آماده و منتشر شود که طراحان بتوانند در فرصت باقیمانده آثار خود را آماده و به دبیرخانه ارائه کنند.

/انتهای متن/

درج نظر