راه اندازی 60 مرکز مشاوره ازدواج مجاز تا قبل از پایان سال

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا قبل از پایان سال جاری 60 مرکز مشاوره ازدواج مجاز راه اندازی خواهد شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، ناصر صبحی گفت: به زودی کمیسیون مشترک سازمان نظام روانشناسی و وزارت ورزش و جوانان به منظور بررسی پرونده‌های درخواست مجوز برای راه اندازی مراکز مشاوره ازدواج برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسه پرونده‌ها و درخواست‌های آمده شده مورد بررسی قرار می‌گیرد تا هرچه سریعتر روند اداری اعطای مجوز به آنها انجام شود و شاهد راه اندازی تعداد بیشتری از مراکز مشاوره ازدواج مجاز در کشور باشیم.

صبحی افزود: بر اساس برنامه ‌ریزی‌های انجام شده تا قبل از پایان سال بیش از 60 مجوز راه اندازی مراکز مشاوره ازدواج اعطا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 1800 متقاضی برای تأسیس مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در کشور وجود دارد، 54 مرکز از قبل پروانه تخصصی فعالیت داشته اند، حدود 200 مرکز مربوط به زمان سازمان ملی جوانان وقت بوده اند که اکنون به طور موقت تمدید اعتبار شده اند و امیدواریم که حداکثر تا سه ماهه اول سال آینده بتوانیم این مراکز را با استاندارهای نظام روانشناسی تطبیق دهیم.

/انتهای متن/

درج نظر