کلاهبرداری زنی از 600 نفر با استفاده از کارت عابر‌بانک

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: زنی که با سوء استفاده از عابر بانک خواستگارش از 600 نفر کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

0

سرویس خبر به دخت/

 معرفت‌الله امیری افزود: پیگیری موضوع زمانی در دستور کار ماموران قرار گرفت که فردی از برداشت و سوء‌استفاده از حساب بانکی‌اش اعلام شکایت کرد.

وی افزود: این فرد به ماموران گفت که مدتی است که متوجه شدم از حساب بانکی‌ام بدون اینکه اطلاعی داشته باشم، مبالغی برداشت و واریز می‌شود.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: با این اطلاعات، با تحقیقات پلیس مشخص شد که این اقدام توسط فردی در استان “البرز” صورت می‌گیردو این فرد همان شخصی است که شاکی سه سال پیش قصد ازدواج با او را داشته و از این طریق موفق شده کارت بانکی‌اش را به دست آورده و مورد سوء استفاده قرار دهد.

امیری اظهار داشت: ماموران این متهم را به نام  “م – ک  ” در استان البرز شناسایی و با اخذ نیابت قضایی، وی و همسرش را به اتهام برداشت غیرمجاز و وسوءاستفاده از حساب شاکی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، پلیس دریافت این متهم به بهانه ارسال جوایز مسابقه پیامکی از 600 نفر هر کدام به مبلغ 300 هزار ریال با استفاده از طریق حساب شاکی کلاهبرداری کرده که در این زمینه پرونده تشکیل و موضوع در حال رسیدگی است.

منبع:فارس/انتهای متن/

درج نظر