بیمه آتیه برای زنان سرپرست خانوار زیر ۵۰ سال

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: همه زنان سرپرست خانوار زیر ۵۰ سال زیر پوشش این نهاد در استان تهران بیمه آتیه شدند.

0

سرویس خبر به دخت/

 مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: همه زنان سرپرست خانوار زیر ۵۰ سال زیر پوشش این نهاد در استان تهران بیمه آتیه شدند.

 “تبارک سبحانی” در گفت‌و‌گویی افزود: از اقدامات مهم کمیته امداد استان تهران در راستای سیاست‌های کلی این نهاد، توانمندسازی مددجویان است تا بتوانند آینده خود را تامین کرده و توانمند و خودکفا شوند.

وی ادامه داد: در بین خانواده‌های مددجو نیز استعدادیابی می‌شود و کارهایی که خانواده‌ها می‌توانند انجام دهند و موجب خوکفایی آن‌ها شود مورد توجه قرار می‌گیرد، ضمن این‌که اکنون مددجویانی هستند که توانسته‌اند با کارآفرینی ۳۰ تا ۴۰ نفر دیگر را نیز مشغول به کار کنند.

این مقام مسوول به فعالیت و حضور کمیته امداد امام خمینی (ره) در بازارچه خیریه جشن رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: غرفه‌های زیادی در این نمایشگاه از طرف کمیته امداد امام (ره) در استان تهران برپا شده است و مددجوهای توانمند، تولیدات خود را عرضه کرده‌اند.

سبحانی با بیان این‌که از سوم مرداد ماه جاری جشن رمضان در سطح شهر تهران به صورت سیار برگزار شده است، خاطر نشان کرد اتوبوس سیار جشن رمضان در همه شهرستان‌های استان تهران برنامه جشن رمضان را اجرا می‌کند و این واحد سیار به شهرستان‌های شهریار، اسلامشهر، پیشوا و ورامین و… می‌رود و نمونه‌ای از همین جشن را نیز اجرا خواهد کرد.

منبع: ایرنا/انتهای متن/

درج نظر