سرمربی فوتبال: با آمادگی در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کنیم

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ایران جوانان گفت:‌ تمرینات و اردوهای خوبی را سپری کرده ایم و با توجه به سطح خوب آمادگی، شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی رقابت فوتبال قهرمانی آسیا داریم.

0

به گزارش به دخت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال، «مهناز امیرشقاقی» در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات مقدماتی رقابت های فوتبال قهرمانی اسیا در ویتنام گفت: تیم جوانان ایران در شش ماه گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است و اردوهای آماده سازی در تایلند و ازبکستان نیز کمک زیادی به روند آمادگی تیم دختران داشته است.


وی ادامه داد: بازیکنان از نظر روانی شرایط خوبی دارند، یکی از تفاوت های تیم فوتبال دختران جوان ایران با سایر تیم ها ، کمی تجربه آنها است که امیدوارم با حمایت بیشتر فدارسیون این مشکل رفع شود.
تیم فوتبال دختران جوان ایران در گروه D رقابت های قهرمانی آسیا با تیم های ویتنام، هند و فیلیپین هم گروه است. فیلیپین پس از قرعه کشی این رقابت ها، از حضور در مسابقات انصراف داد.
فوتبال دختران ایران طی روزهای 12 و 16 آبان ماه به مصاف تیم های هند و ویتنام می رود.
مسابقات مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال قهرمانی دختران زیر 19 سال آسیا (جوانان ) با حضور سه کشور ایران، ویتنام و هند به میزبانی ویتنام برگزار می شود.
زهرا خدابخشی بازیکن تیم فوتبال دختران ایران نیز در این نشست خبری گفت:‌ حمایت خوبی از تیم دختران صورت گرفته شرایط خوبی از نظر آمادگی جسمانی و فنی داریم و همه تلاش خود را به کار می گیریم تا ضمن ارایه یک بازی خوب نتیجه خوبی هم کسب کنیم.
در این نشست دوک چونگ سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ویتنام نیز افزود: برای صعود به مرحله بعدی و رقابت های مرحله نهایی فوتبال دختران 2017 آسیا آمادگی کامل داریم، اما می دانیم که بازی های ساده ای مقابل تیم های ایران و هند نخواهیم داشت.
وی در خصوص تیم دختران ایران افزود: فوتبال مردان ایران در آسیا حرف اول را می زند و قطعا تیم دختران این کشور نیز باید روند آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشته باشد، تصور نمی کنم بازی آسانی مقابل این تیم داشته باشیم.
ساجدار سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 19سال هند نیز گفت:‌ در گروه سختی قرار داریم. ایران و ویتنام تیم های خوبی هستند، اما ما هم تلاشمان را برای صعود به مراحل بالا خواهیم کرد.
مرحله نهایی رقابت های قهرمانی جوانان بانوان آسیا 2017 به میزبان چین در آگوست 2017 برگزار می شود و مرحله مقدماتی این رقابت ها از فردا – چهارشنبه – آغاز می شود.
ایران در گروه سوم این رقابت ها با تیم ‌های هند و ویتنام هم گروه است.
تیم های اول تا چهارم دور قبل مسابقات در سال 2015 شامل ژاپن، کره شمالی، کره جنوبی و چین جواز حضور در فینال این دور از رقابت ها را کسب کرده اند.
از میان 14 تیمی که در چهار گروه در مرحله مقدماتی مسابقات 2017 حضور دارند، ازبکستان به عنوان تیم اول گروه B به مرحله نهایی صعود کرده است و تیم های چین تایپه، هنگ کنگ و تاجیکستان از دور مسابقات کنار رفته اند.
در گروه A مرحله مقدماتی تیم های استرالیا، اردن و جزایر ماریانا شمالی و در گروه D تیم های ایران، هند و ویتنام به مصاف یکدیگر خواهند رفت. همچنین مسابقات گروه C با حضور تیم های تایلند، میانمار، فلسطین و قرقیزستان از 30 آذر لغایت 4 دی 95 برگزار می شود.
تاکنون تیم های لبنان، سنگاپور، پاکستان و فیلیپین از حضور در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی جوانان بانوان آسیا انصراف داده اند.

/انتهای متن/

درج نظر