شما با چه سازی می رقصید؟

نکنه از اون آدم هایی باشید که با هر سازی می رقصند؟! نکنه سازتون با هیچ سازی کوک نباشه؟! نکنه هر سازی دل تون خواست می زنین؟ نکنه شنیدن صدای ساز دهل رو از دور دوست دارین؟! نکنه اصلا ساز ندارین؟! آخه آدم بی ساز مثل دختر بی جهازه. انگار هیچی نداره.هیچی هیچی که نه!یعنی دل نداره،احساس نداره،سوز نداره،آواز نداره…

5

سرویس فرهنگی به دخت/

نمی دونم وقتی دلت تنگ می شه چکار می کنی؟!زخمه به کدوم ساز می زنی؟!داد می زنی؟! البته اگه حنجرت رو یه کم تقویت، کنی به جاش می تونی آواز بخونی؛ به جای شکایت نی بزنی نه کسی رو بزنی!هان!

اگرم عارف باشی و سازت رو با ملکوت کوک کنی،  بدون دغل بازی و اداو اطوار،ساده و صمیمی،  اونوقت می شنوی که اونم با دل تو کوک شده، نغمه هاش چقدر آشناست.صداش دلنشینه،گوش خراش نیست. پات رو که می کوبی زمین ،زمین خضوع می کنه. دستت رو که می بری بالا، آسمان به فرمان تو می شه. وقتی چرخ می زنی کائنات به وجد می آن. وای چه شور و حالی انگار که فقط تویی ،تو تنها اشرف مخلوق زمینی. خبری از رپ و راک و هیپ هاپ نیست. خبرا همش حول محور قد و قامت تو هستن:

قیامت قامت و قامت قیامت

قیامت می کند این قد و قامت

می بینی مولانا خدای شعر و شعور و آهنگ و موسیقی یه. خودت بگو تو را به وجد نیاورد؟! نا خودآگاه سر و گردنت تکون نخورد. حیف نیست. سازت رو بردار بیار ما هم دل داریم هم حوصله گوش هم گوش شنوا هم یه عالمه آرزو و رویا که توش غرق بشیم. ای یه ریزه هم حنجرمون بازه اگه الهه ناز و بزنی باهات همنوایی می کنم.

پاشو تنبلی نکن ! راستی نگفتی با ساز کی می رقصی؟!! /انتهای متن/

 

نمایش نظرات (5)