احداث یک باب خوابگاه ۲۰۰ نفری برای دانشجویان دختر دانشگاه بیرجند

عملیات ساخت خوابگاه ۲۰۰ نفری دخترانه با حضور سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد در دانشگاه بیرجند آغاز شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صانعی سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد ظهر سه شنبه در مراسم آغاز عملیات ساخت خوابگاه دانشجویی دانشگاه بیرجند، بیان کرد: این دانشگاه در منطقه محروم خراسان جنوبی بوده و باید به اهداف عالی برسد.

وی با بیان اینکه امنیت خراسان جنوبی حائز اهمیت است، اظهار کرد: امنیت حاکم بر مرزهای این استان از توفیقات الهی بوده و باید شکرگذار این نعمت باشیم.

حجت الاسلام صانعی ادامه داد: پروژه ساخت خوابگاه های دانشجویی دختران از سال ۹۴ آغاز شده و استان های محروم نیز در اولویت قرار گرفتند.

 وی با بیان اینکه دانشگاه بیرجند سومین دانشگاه مورد نظر برای افتتاح خوابگاه های دانشجویی انتخاب شده است، افزود: همچنین عملیات ساخت خوابگاه دانشجویی در اراک، دامغان و سمنان کلنگ زنی شده است.

سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد ادامه داد: احداث این خوابگاه ها بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی بوده و با رویکرد ارزش های اسلامی انجام می شود.

رئیس هماهنگی و ارتباطات پروژه طرح خوابگاه سازی خورشید نیز در این مراسم، بیان کرد: خوابگاه دانشجویی دانشگاه بیرجند چهار هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا دارد.

مهاجری با بیان اینکه طرح ساخت این دانشگاه ها تا قبل از یک سال تکمیل می شود، گفت: خوابگاه دانشجویی دانشگاه بیرجند ظرفیت ۲۱۶ دانشجو را دارد.

وی هزینه های اجرایی این خوابگاه را بر عهده بنیاد ۱۵ خرداد دانست و گفت: همچنین عملیات ساخت خوابگاه دخترانه دانشکده پرستاری و مامایی قاین امروز کلنگ زنی می شود.

 رئیس هماهنگی و ارتباطات پروژه طرح خوابگاه سازی خورشید ادامه داد: ساخت این خوابگاه ظرفیت بیش از ۲۰۰ دانشجو  را داشته و نیازمند شش میلیارد تومان اعتبار است.

/انتهای متن/

درج نظر