مدیرکل جدید امور بانوان شهرداری تهران منصوب شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید امور بانوان شهرداری تهران با حضور مشاور شهردار تهران در امور بانوان و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران برگزار شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا،  روز سه شنبه به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، در این آیین ضمن تقدیر از تلاش های نرگس معدنی پور، حکم الهه عطایی معاون سابق ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به عنوان مدیرکل جدید امور بانوان شهرداری تهران از سوی مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران به وی اعطا شد.


زهرا سادات مشیر مشاور شهردار تهران در امور بانوان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در تالار اشراق ایوان شمس با بیان اینکه امروز ثمره 10 سال تلاش در حوزه بانوان شهرداری تهران به منصه ظهور رسیده، افزود: در طی این سالها در حوزه زنان تلاش های بسیاری برای تحقق مطالبه به حق شهردار تهران برای تبدیل این نهاد از سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی انجام شده که بخش عمده این رویکرد محقق شده است.
همچنین نرگس معدنی پور مدیرکل سابق امور بانوان شهرداری تهران و شهردار کنونی منطقه 13 نیز در این آیین ضمن قدردانی از اعتماد شهردار تهران و حمایت های مشاور امور بانوان شهردار تهران، نقش زنان در شکل دهی هویت های دهگانه و رویکردها و ماموریت های 18گانه شهرداری تهران را انکار نشدنی دانست.
همچنین عصمت السادات هاشمی جانشین سابق مدیرکل بانوان شهرداری به عنوان رییس مجمع امور بانوان شهرداری تهران منصوب شد.
جمعی از اعضای مجمع بانوان مدیر شهرداری تهران، شورای راهبردی بانوان و حوزه مطالعات زنان و خانواده، ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، مشاوران شهرداران و مدیران امور بانوان مناطق 22گانه تهران نیز در این آیین حضور داشتند.

/انتهای متن/

درج نظر