شوک بزرگ بانوی پرافتخار مازندرانی به تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران

سید محجوبه عمرانی ملی پوش پرافتخار مازندرانی و باسابقه تیم ملی تنیس زنان ایران از حضور در بازی های تیم ملی خداحافظی کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، این بانوی ورزشکار 26 ساله در حالی این تصمیم خود را برای خداحافظی از تیم ملی تنیس زنان ایران رسانه ای و نهایی کرد که بعد از ‘ ندا شهسواری ‘ سال ها نفر دوم تنیس زنان ایران بوده است.


نائب رئیس هیات تنیس مازندران در امور بانوان جمعه شب در خصوص دلایل خداحافظی محجوبه عمرانی از تیم ملی تنیس بانوان به خبرنگار ایرنا گفت که عمرانی در تصمیمش اعلام کرده که راه را برای جوان ترها باز می کند و در عرصه مربیگری تجربیاتش را به آنان انتقال خواهد داد .
منیژه بوداغی افزود : محجوبه عمرانی یکی از پرافتخارترین پینگ پنگ بازان کشورمان در عرصه های ملی سال های اخیر بوده که با وجود در اختیار داشتن جایگاه دوم تیم ملی بزرگسالان و حضوری ثابت در ترکیب اصلی تیم ملی ، از عرصه های ملی خداحافظی کرد.
وی ادامه داد : عمرانی در هفته های اخیر در تماس با مسئولان فدراسیون تنیس تصمیم خود برای خداحافظی از تیم ملی را اعلام کرده بود.
نایب رئیس هیات تنیس مازندران در امور بانوان گفت : این ورزشکار با اخلاق و موفق مازندرانی تیم ملی در طول سال ها فعالیت ، تمام سعی خود را برای ارتقای تنیس روی میز کشور به کار برده است .
بوداغی افزود : حسین عمرانی مربی سازنده و پدر محجوبه نقشی اساسی در ارتقای فرزندش و حضور او در تیم ملی بر عهده داشته است .
وی یادآورشد : عمرانی از یک خانواده تماما پینگ پنگی است که برادرش پوریا عمرانی هم اکنون عضو تیم ملی تنیس مردان ایران است.
محجوبه عمرانی از سال 2007 تا سال 2016 در میادین مختلف جهانی و آسیایی حضور داشت که آخرین میدان مسابقاتی این ورزشکار توانمند ، هفته پایانی فروردین ماه امسال و در مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک در هنگ کنگ بوده است.
این ورزشکار که با آمادگی و انگیزه های بالایی در آن مسابقات حاضر شده بود ، در آستانه شروع مسابقات با بیماری مواجه شده و از حضور در انتخابی المپیک ریو باز ماند ، اما در لیست ورزشکاران ذخیره آسیا به عنوان نفر سوم برگزیده شد ، اما موفق به حضور در ریو 2016 نشده است .
محجوبه عمرانی با داشتن تحصیلات ورزشی و مدرک درجه یک مربیگری ، یکی از سرمایه های تنیس روی میز زنان ایران در عرصه های مختلف فنی و مدیریتی محسوب می شود.
فدراسیون تنیس روی میز روز 15 مهر ماه و در جریان برگزاری مسابقات برترین دختران بزرگسال کشور، از محجوبه عمرانی تقدیر خواهد کرد.

/انتهای متن/

درج نظر