دیدار فراکسیون زنان مجلس با خانواده شهدای دفاع مقدس و فاجعه منا

اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان سید کاظم و سید ناصر حسینی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و فاجعه منا دیدار کردند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: در این دیدار که شب گذشته انجام شد، پروانه سلحشوری رییس فراکسیون زنان، طیبه سیاوشی، فاطمه سعیدی و سیده فاطمه حسینی حضور داشتند.
وی تاکید کرد: در این دیدار که یکی از فرزندان شهید ناصر حسینی و خواهر شهید هم حضور داشتند، مادر شهیدان حسینی با ذکر خاطراتی از فرزندان شهیدش بر ضرورت افزایش معنویت در نسل جوان تاکید کرد.


ثنماینده مردم تهران در مجلس دهم تصریح کرد: در این دیدار، پروانه سلحشوری رییس فراکسیون زنان مجلس بیان کرد که همه ما موظف به پاسداشت خون شهدا هستیم چراکه مدیون خون این عزیزان و خانواده های بزرگوارشان هستیم.
وی ادامه داد: آنها با ایثار و فداکاری خود باعث شدند که ما امروز در امنیت کامل زندگی کنیم، آنان از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم و استوار راهشان را ادامه دهیم.
وی یادآور شد: در این دیدار اعضای فراکسیون زنان مجلس با ابراز خرسندی و افتخار به وجود چنین مادران، خواهران، دختران و زنان غیوری که با استقامت این چنین متحمل رنج شدند تاکید کردند که آنان بخاطر سربلندی اسلام و ایران صبوری می کنند.
اعضای فراکسیون زنان مجلس دهم یادآور شدند: در ادامه این دیدار اعضای این فراکسیون برای خانواده شهیدان حسینی آرزوی طول عمر با عزت و سربلندی روزافزون کردند.

/انتهای متن/

درج نظر