بررسی طرح جامع حمایت از ازدواج جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش ، از بررسی طرح جامع ارائه خدمات ازدواج جوانان خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، محمد رضا رستمی در شصت و پنجمین نشست ساماندهی امور جوانان گفت: به منظور رفع پراکندگی های موجود در ارائه خدمات و تسهیلات ازدواج این طرح جامع ارائه شده است .بررسی طرح جامع حمایت از ازدواج جوانان
وی افزود: در صورت تصویب این طرح، از موازی کاری پیشگیری شده و مجموعه خدمات و تسهیلات ازدواج به صورت آسانتر در اختیار جوانان قرار می گیرد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه از تلاش برای تشکیل نهاد دیده بان و پایش فعالیت های مرتبط با جوانان خبر داد و گفت: این پیشنهاد در کمیسیون تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان به صورت کارشناسی بررسی شده و سپس برای تصویب نهایی به نشست اصلی ستاد ساماندهی امور جوانان ارجاع خواهد شد.
وی افزود: شورای عالی جوانان مرجع تصمیم گیری نهایی در رابطه با فعالیت این نهاد خواهد بود .
رستمی گفت: باید وظایف دستگاه ها در زمینه جوانان به صورت تخصصی تعیین تا از موازی کار پیشگیری شود.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به بررسی آزمایشی سکونتگاه های غیررسمی(حاشیه نشینی) در کمیته تخصصی و کارگروه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: انتخاب مشهد و سبزوار به علت آمادگی مدیریت محلی و سابقه کار پژوهشی در این دو شهر صورت گرفته است.
رستمی از تصویب استانی و شهرستانی طرحهایی به منظور توانمندسازی این سکونتگاه های غیر رسمی خبر داد و گفت: طرح ملی توانمندسازی این سکونتگاه ها به تفکیک وظایف به دستگاه ارائه می شود و پس از اصلاح به دستگاه های مرتبط بر اساس توانمندیها و امکاناتشان به صورت رسمی ابلاغ خواهد شد.

/انتهای متن/

درج نظر