مه‌لقا جام بزرگ تیرانداز ایرانی در فینال فینالیست‌های جهان

سرپرست سازمان تیم‌های ملی تیراندازی گفت: در غیاب تیرانداز هشتم جهان، جام بزرگ که در جایگاه نهم قرار دارد به مسابقات فینال فینالیست‌های جهان دعوت شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ ناصر رسولی سرپرست سازمان تیم‌های ملی افزود: در World Cup هایی که در یک سال برگزار می‌شود، نفرات برتر در هر رشته با توجه به امتیاز کسب شده، از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی (ISSF) به مسابقات فینال فینالیست‌ها دعوت می‌شوند.

وی گفت: رقابت‌های فینال فینالیست‌های جهان امسال در ایتالیا و در 15 رشته برگزار می‌شود که در تفنگ بادی بانوان، الهه احمدی بعنوان مدافع قهرمانی در این رقابتها حضور خواهد داشت و در تفنگ بادی مردان نیز، حسین باقری با توجه به کسب مدال نقره خود در رقابتهای جام جهانی باکو دعوت شده است.
رسولی ادامه داد: در تفنگ سه وضعیت بانوان 8 نفر دعوت شده اند که در غیاب نفر هشتم و باتوجه به مجموع امتیازات کسب شده توسط تیرانداز کشورمان مه لقا جام بزرگ و کسب عنوان پنجمی خود در رقابتهای جام جهانی ریو از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی دعوت شد.
رقابتهای فینال فینالیست های جهان با حضور سه نماینده از کشورمان قرار است از 13 تا 19 مهر درایتالیا برگزار شود ضمن این‌که در سال گذشته الهه احمدی تیرانداز شایسته کشورمان با کسب مدال طلا عنوان قهرمانی را در کارنامه افتخارات خود دارد.

مه‌لقا جام بزرگ تیرانداز ایرانی در فینال فینالیست‌های جهان

 

 

 

 

 

 

 

/انتهای متن/

درج نظر