تاثیر شیر مادر بر جسم فرزند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز گفت: یکی از اهداف مهمی که امروزه بهداشت جهانی به آن رسیده است کلید واژه‌ای است که اسلام برای سلامت روح و جسم قرار داده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت‌الاسلام ابوالقاسم عسکر زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز  پیامدهای منفی در بعضی از انسان‌ها باعث از بین بردن تأثیر مثبت شیر مادر در افکار و روان می‌شود و تأثیر جسمی و قوام شیر مادر را از فرزند سلب می‌کند.

 وی در همایش تغذیه با شیر مادر اظهار کرد: هر کدام از ما حقوقی داریم و شاید این عمل سخت باشد بتوانیم قبول کنیم که کودکان هم حقوقی دارند و این حقوق تغذیه است که مادر باید آن را نسبت به کودک رعایت کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز تصریح کرد: تغذیه با شیر مادر در سرنوشت کودک و رشد و تکامل وی تأثیر زیادی دارد و هیچ غذایی بالاتر و بهتر از شیر مادر نیست.

وی افزود: امروزه خیلی از فرزندان ما که در جامعه در بستر تلاطم‌های گوناگون هستند بر اثر عدم شیردهی مناسب بوده است.

عسکر زاده تأکید کرد: تاکنون هیچ ماده‌ای برای واکسینه کردن فرزند مثل شیر مادر به‌وجود نیامده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز در پایان گفت: منفی گرایی و پیامدهای منفی در بعضی از انسان‌ها باعث از بین بردن تأثیر مثبت شیر مادر در افکار و روان می‌شود و تأثیر جسمی و قوام شیر مادر را از فرزند سلب می‌کند.

/انتهای متن/

درج نظر