اجرای طرح کارآفرینی بانوان استان تهران از فردا کلید می خورد

سرپرست امور بانوان استانداری تهران گفت: طرح کار آفرینی بانوان استان از اول شهریور ماه اجرایی می شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ثریا شارقی سرپرست امور بانوان استانداری تهران با اشاره به اهمیت اشتغال و کارآفرینی بانوان اظهارداشت: در همین راستا طرح کارافرینی از شهریور ماه آغاز می شود که امور مقدماتی آن انجام شده است.

وی افزود: در همین راستا برای این طرح،  مشاغل خانگی با رویکرد اقتصاد مقاومتی  در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم افراد جویای کار را شناسایی کنیم، گام نخست شامل بانوانی است که در اواسط کار و برای ادامه طرح کارآفرینی دچار مشکل می شوند.

سرپرست امور بانوان استانداری تهران تصریح کرد: 300 نفراز بانوانی که از زندان آزاد شدند و دچار مشکل معیشتی هستند در مرحله دوم آموزش قرار دارند، تلاش ما در استانداری مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار و ورود به بازار کار با توجه به نیاز آنها ادامه دارد.

شارقی با بیان اینکه این بانوان یک تا 2 سال پشتیبانی می شوند تا در نهایت به صورت مستقل کارکنند و به اصطلاح خودکفا شوند، گفت: کابین های مشاوره کار آفرینی با هدف ارائه مشاوره کار آفرینی و رفع محدودیت های بانوان کارآفرین استان به صورت دائم دایر است.

وی بیان کرد: برای اجرای طرح کار آفرینی بانوان استان تهران از تمام ظرفیت های ادارات و دستگاه ها بهره مند و با فرمانداران شهرستان های استان تهران در این زمینه همکاری های لازم را خواهیم داشت.

/انتهای متن/

درج نظر