عروس فلج که با راه رفتنش همه را شگفت زده کرد!

یک سال قبل به خاطر فشار خون پایین، جکی نمی توانست بیشتر از 30 دقیقه روی پاهایش بایستد. اما در مراسم عروسی او توانست مدت طولانی بایستد و برای اولین بار با همسرش برقصد.

0

به گزارش به دخت به نقل از برترین ها،  اینکه عروس در مراسم عروسی در میان مهمانان بایستد و راه برود صحنه عجیبی نیست، منظره زیباییست که در همه مراسم عروسی می بینیم. اما یکی از احساساتی ترین صحنه ها در این مورد در این عروسی اتفاق افتاد.

    AndroidOnlineNewsImage.aspx

عروس «جکی گنچر» 25 ساله که از 17 سالگی از گردن فلج شده بود، با بلند شدن از روی ویلچر و راه رفتن در مسیر جشن عروسی اش همه مهمانان را شگفت زده کرد. پزشکان ادعا می کردند جکی که در یک حادثه شنا دچار آسیب نخاعی شده بود، احتمالا دیگر هیچ وقت نمی تواند راه برود. اما او تنها شش ماه بعد که توانست بایستد همه این احتمالات را در هم شکست. با این حال در هشت سال بعد هم جکی بیشتر به صندلی چرخدارش متکی بود. سخت ترین قسمت ماجرا برای جکی که قبل از این اتفاق ورزشکار بود، این بود که دیگر نمی توانست تمریناتش را انجام دهد. او خیلی ناامید بود که نمی تواند به ورزشگاه برگردد و باوجود تلاش هایی که می کرد شکست می خورد و ناامیدتر می شد.

اما سرانجام یک سال قبل از عروسی اش یک هدف انتخاب کرد، این که روز عروسی بایستد و راه برود. همان طور که در تصاویر جادویی زیر می بینید جکی نه تنها توانست بایستد و راه برود بلکه توانست به خوبی برقصد. تقریبا همه مهمانان از دیدن این لحظه احساسی گریه کردند. یک سال قبل به خاطر فشار خون پایین، جکی نمی توانست بیشتر از 30 دقیقه روی پاهایش بایستد. اما در مراسم عروسی او توانست مدت طولانی بایستد و برای اولین بار با همسرش برقصد. داماد قطعا خوش شانس است چنین زن قوی و به طور باورنکردنی زیبایی همسرش است. برای آن ها یک عمر خوشبختی آرزو می کنیم!

/انتهای متن/

درج نظر