مراسم استقبال از تنها خانم چادری مسابقات المپیک امروز برگزار می‌شود

رئیس بسیج جامعه زنان از برگزاری مراسم استقبال از تنها خانم چادری حاضر در مسابقات المپیک خبر داد و گفت: این مراسم امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

0

به گزرش به دخت به نقل از فارس، مینو اصلانی  گفت: امروز مراسمی برای استقبال از زنان ورزشکار تیرانداز و مخصوصاً خانم سکینه خدابنده لو تنها خانم چادری حاضر در المپیک در فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این ورزشکار ایرانی با حفظ حجاب برتر در مسابقات شرکت کرد و باعث افتخار هموطنان محجبه خود شد و با حضور شجاعانه خود باوجود سختی‌ها نشان داد که چادر مانع پیشرفت یک زن مسلمان نیست بلکه به او کمک می‌کند آزادانه تر در میادین مختلف فرهنگی و هنری بدرخشد و ما برای تجلیل از این حضور مقتدرانه توأم با حجاب برتر و نشانه ملی خودمان ساعت 15 و 30 دقیقه امروز به فرودگاه می‌رویم.

اصلانی تصریح کرد: همچنین امروز ششمین دوره تربیت مربی مهدهای قرآنی با حضور 600 نفر از مربیان سراسر کشور در تهران افتتاح می‌شود و این عزیزان با گذراندن این دوره 600 مهد قرآنی دیگر را به مهدهای قرآنی موجود اضافه می‌کنند و تعداد مهدهای قرآنی به 3 هزار مهد افزایش پیدا می‌کند.

/انتهای متن/

درج نظر