روسیه میزبان بانوان والیبال نشسته

تیم ملی والیبال نشسته بانوان برای برگزاری اردویی مشترک به روسیه سفر می کند.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال نشسته بانوان که برای نخستین بار سهمیه پارالمپیک ریو را کسب کرده است اردو های آمادگی متعددی را پشت سر گذاشته و برای شناخت و ارزیابی عملکرد ملی پوشان خود اردوی مشترکی با تیم روسیه از 24 تا 27 تیرماه برگزار می کند.
پیش از این مسئولان تیم ملی برای برپایی اردوی مشترک با چین رایزنی کردند که به علت مشغله زیاد کشور چین با برگزاری این اردو موافقت نکرد و تیم ملی راهی روسیه شد.


بانوان والیبال نشسته آخرین مرحله اردوی آمادگی خود را به میزبانی کاشان برگزار کردند و برای اردوی یازدهم که از 31 تیرماه تا 7 مرداد ماه در تهران برگزار می شود ترکیب 12 نفر اصلی توسط کادر فنی معرفی می شود.
لیلی توکلی رئیس انجمن والیبال نشسته در این باره گفت: تیم ملی به سطح بالایی از آمادگی رسیده و نسبته به مسابقات جام بین قاره ای پیشرفت زیادی کرده است و کار کادر فنی برای انتخاب نفرات نهایی بسیار سخت بود چرا که همه بازیکنان آمادگی خوبی دارند.
وی ادامه داد: اگر با چین اردو داشتیم برای تیم ملی بهتر بود چون کشور چین از قهرماان جهان است و بازی با این تیم به افزایش آمادگی ملی پوشان کمک زیادی می کرد اما روسیه نیز کشور خوبی است و از آنجا که در جام بین قاره ای با ای نتیم مسابقه نداشتیم این اردوی مشترک به شناخت ما از بازی روسیه کمک زیادی می کند.
رئیس انجمن والیبال نشسته در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مشکلی ایجاد نشود و تیم ملی بانوان بتواند در روسیه اردوی مشترکی داشته باشد تا با آمادگی بالا به پارالمپیک سفر کند.

/انتهای متن/

درج نظر