برداشتن موفقیت‌آمیز توموری وسیع از قلب بیمار 59 ساله

در یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز نادر در مرکز فوق تخصصی جراحی قلب مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا قزوین، توموری وسیع از قلب زن 59 ساله خارج شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز نادر در مرکز فوق تخصصی جراحی قلب مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا قزوین، توموری وسیع از قلب زن 59 ساله خارج شد.

سیدسعید فرزام رئیس بخش جراحی قلب مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا قزوین در این رابطه، گفت: بیمار با علایم تنگی نفس شدید، احساس خستگی و بی اشتهایی به این مرکز مراجعه کرد و با توجه به تجهیزات تشخیصی و درمانی خوب و پیشرفته‌ای که در مرکز فراهم شده است، مورد بررسی قرار گرفت و تومور، تشخیص داده شد.

سرپرستار بخش اتاق عمل قلب مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا نیز درباره این بیمار اظهار کرد: بیمار با تشخیص اولیه جمع شدن مایع در اطراف قلب، مراجعه کرده بود و در بررسی تکمیلی، تومور بزرگ مدیاستن با فشار بر روی قلب و چسبندگی قلب و عروق بزرگ تشخیص داده شد که در عمل جراحی چهار ساعته، توسط تیم جراحی، متشکل از دکتر ســعید فرزام و دکتر علی چنگیزی جراحان قلب، دکتر میترا آذرآسا و دکتر ناهید ناصح، متخصصان بیهوشی و کادر اتاق عمل قلب و عروق با موفقیت انجام شد.

مریم پوربخشیان عنوان کرد: بیمار بعد از گذراندن مراحل بعد از عمل، در شرایط کاملاً مساعد قرار دارد.

/انتهای متن/

درج نظر