بانوی کرمانی ملک پدری را به مرکز بهداشت اهدا کرد

بانوی نیکوکار کرمانی در اقدامی خداپسندانه ملک پدری خود را به مرکز بهداشت شهرستان کرمان اهدا کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، این ملک در خیابان ابوذر کرمان واقع شده و این بانوی بزرگوار آن را برای راه اندازی مرکز بهداشتی درمانی به مرکز بهداشت کرمان اهدا کرده است.


این بانوی نیکوکار گفت: در واقع با انجام این کار نیت خیر پدرم را برآورده کردم چون ایشان همواره تاکید داشتند باید برای مردم کاری انجام داد و من خانه پدری را اهدا کردم.
هما رستاخیز افزود: پدرم کارمند وزارت بهداری سابق بود که به نوعی به مردم شهر و روستا خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه می کرد و قصد من هم این بود که این ملک را به وزارتخانه ای اهدا کنم که پدرم در آن فعالیت کرده است.
وی اظهار کرد: امیدوارم همه کسانی که تمکن مالی دارند در انجام کارهای خیر و خداپسندانه پیش قدم شوند زیرا خدمت به محرومان می تواند مهمترین هدف باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در مراسمی از اقدام خیرخواهانه خانم رستاخیز با اهدای لوح و هدیه یک جلد کلام الله مجید قدردانی کرد و گفت: انجام کارهای خیرخواهانه باقیات صالحات برای خیرین محسوب می شود.
بانونی خیر کرمانی دبیر بازنشسته آموزش و پرورش و متولد سال 1328 شهر کرمان است.
پیش از این مرکز بهداشتی درمانی مستقر در خیابان ابوذر در ملک استجاری بود که با انجام کارهای قانونی ملک مرحوم احمد رستاخیز تبدیل به مرکز بهداشتی درمانی می شود.

/انتهای متن/

درج نظر