‌عملکردم در ریو از لندن بهتر می شود

دارنده عنوان ششم رقابت های تیراندازی المپیک 2012 لندن معتقد است برنامه آماده سازی و تدارکات تیم ملی تیراندازی برای حضور در المپیک ریو در سال جدید روند خوبی داشته و در برزیل عملکردی به مراتب بهتر از لندن خواهد داشت.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، الهه احمدی روز یکشنبه در حاشیه اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی در هانوفر آلمان در خصوص پیش بینی اش از رقابتش در برزیل گفت:‌ چهار سال پیش به فینال رشته تفنگ بادی در المپیک لندن راه یافتم و با توجه به افزایش تجربه ام و آمادگی بهترم نسبت به لندن باید نتیجه بهتری در ریو کسب کنم.
دارنده مدال طلای جهانی افزود: امسال تیراندازان در مسابقات آزمایشی برزیل و تورنمنت فرانسه شرکت کرده و تاکنون دو اردوی آماده سازی در هانوفر برگزار کرده ایم که امکان هدف گیری با فشنگ را به ما داد اما با تمام این شرایط پیش بینی در خصوص شانس برای کسب مدال یا ایستادن روی سکو المپیک کار بسیار سختی است.
احمدی خاطر نشان کرد:‌ همانطور که گفتم پیش بینی نتایج المپیک به دلیل حضور برترین تیراندازان جهان که قطعا با آمادگی کامل در این رقابت ها حاضر می شوند، تقریبا غیر ممکن است اما می توانم این قول را به هموطنانم بدهم که تمام تلاش ام را برای کسب افتخار و برافراشته شدن پرچم ایران خواهم کرد.
وی شرکت در مسابقات و اردوهای برون مرزی را فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر تیراندازان با حریفان و محک زدن توانایی هایشان عنوان کرد و گفت:‌ مجموع این شرایط میزان آمادگی را برای حضور در المپیک در سطح قابل توجهی افزایش داده است.
تیرانداز المپیکی ایران اضافه کرد: از سوی دیگر حضور در اردوها امکان تست سلاح هایمان را نیز در اختیارمان قرار می دهد تا اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد، در فرصت باقی مانده تا المپیک برطرف شود.
وی در خصوص اینکه آیا با توجه به کوچک بودن فرزندش و طولانی بودن برنامه اردو ها و رقابت ها خارجی، فرزندش را همراه خود به این سفرها می برد یا خیر؟ گفت:‌ دوری از فرزندم به دلیل کوچک بودنش برایم بسیار سخت است اما این سفر وی را خسته می کند.
تیم ملی تیراندازی ایران هفته گذشته در تورنمنت بین المللی فرانسه شرکت کرد و پس از آن راهی هانوفر آلمان شد تا تمرینات خود را در این اردو پیگیری کند.
اردوی هانوفر ششم تیرماه پایان می یابد و قرار است پس از یک هفته استراحت تیم ملی در تهران برای برگزاری اردوی سوم در هانوفر مجددا راهی آلمان شود.
رقابت های تیراندازی المپیک 2016 ریو 16 مردادماه و تنها یک روز پس از آغاز رسمی این رقابت ها برگزار می شود.
الهه احمدی ، نجمه خدمتی ، مه لقا جام بزرگ ، گلنوش سبقت الهی و پوریا نوروزیان تیراندازان ایرانی شرکت کننده در المپیک 2016 ریو هستند . این بازی ها از 15 تا 31 مردادماه در شهر بندری ریودوژانیرو برگزار می شود.

/انتهای متن/

درج نظر