سرطان سینه در میان زنان این کشور نفوذ نمی کند

اگر شما هم دوست دارید مثل زنان کشور چین به سرطان مرگبار سینه مبتلا نشوید باید با آداب و رسوم و نحوه تغذیه اهالی این کشور آشنا شوید.

0

به گزارش به دخت به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارشناسان با انجام محاسبات آماری در یافتند که زنان کشورهای شرق آسیا بویژه زنان کشور چین با درصد بسیار کمی به سرطان سینه مبتلا می شوند.

گفتنی است، علت این سلامت زنان چینی و کم بودن نرخ ابتلا به سرطان در آنها به دلایل مختلفی از جمله رژیم غذایی اختصاصی آنها است.

بررسی ها نشان می دهند، در کشورهای شرق آسیا معمولاً از محصولات لبنی و مخصوصاً شیر کم استفاده می شود و در عوض آنها از شیر سویا تغذیه می کنند.

متخصصان اعتقاد دارند محصولات لبنی خود یکی از دلایل بروز سرطان سینه در زنان است زیرا شیر و محصولات لبنی از گاوهای شیرده بدست می آیند که در آن زمان در بدن گاو میزان بالایی از انواع هورمون ها وجود دارد و این هورمون ها می توانند درون بدن انسان به عوامل تسهیل کننده سرطان تبدیل شوند.

بر همین اساس بهتر است زنان مبتلا به سرطان سینه و یا زنانی که اقوام درجه یک آنها به این بیماری دچاربوده در مصرف محصولات لبنی دقت کافی بخرج دهند و کمتر از این محصولات استفاده کنند.

از جمله دیگر مواد منحصربفرد در رژیم غذایی اهالی کشور چین می توان انواع دانه ها ، مصرف زیادی خوراکی های دریایی، غذا های پخته، سبزیجات، دم نوش های گیاهی و شیر سویا را نام برد.

در کشور چین اکثر افراد به انجام ورزش های رزمی ، تمرینات یوگا و مدیتیشن می پردازند که باعث رفع استرس ، نگرانی ، حفظ تعادل بدن و جلوگیری از برهم خوردن متابولیسم بدن و ترشح مواد شادی آور در بدن منجر می شود و این از جمله دلایل سالم ماندن آنها است.

کارشناسان بر این اساس به بانوان توصیه می کنند با الگو برداری از رژیم غذایی اهالی کشور چین می توانند تا درصد بالایی از ابتلای خود به سرطان سینه جلوگیری کنند.

/انتهای متن/

درج نظر