زن 30 ساله شکنجه‌شده مشهدی صاحب خانه می‌شود

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: اعظم و دو دخترش در وضعیت مناسبی قرار دارند و یک خیر هم اعلام آمادگی کرده و به‌زودی برایشان خانه خریداری خواهد شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم، حمیدرضا پوریوسف اظهار داشت: در حال حاضر اعظم و دخترانش در مرکز اسکان بهزیستی تحت مراقب هستند و مراحل درمانی و روان درمانی آن‌ها انجام شده است.

وی افزود: بحث حقوقی اعظم و دخترانش در کانون وکلا در حال پیگیری است و یکی از خیران نیز اعلام آمادگی کرده تا یک خانه مستقل برایشان خریداری کند.

پوریوسف تصریح کرد: بهزیستی نیز از اعظم و دخترانش حمایت لازم را دارد البته دوره‌های روان درمانی آن‌ها هنوز ادامه دارد و با توجه به شرایط سختی که برای آن‌ها به‌وجود آمده بود برای رسیدن به شرایط عادی و مطلوب به زمان زیادی نیاز دارند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی درباره شرایط همسر اعظم نیز گفت: همسر اعظم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و حکم قطعی وی هنوز صادر نشده است.

وی درباره شرایط فرزند خواندگی در استان خراسان رضوی اظهار داشت: متقاضیان زیادی در این زمینه مراجعه می‌کنند و خانواده پشت نوبت زیاد داریم اما کودکی که شرایط فرزند خواندگی داشته باشد خوشبختانه بسیار کم داریم چرا که اکثر کودکان بهزیستی بدسرپرست هستند و تنها در طرح امین موقت می‌توانیم آن‌ها را به خانواده‌هایی که فرزند دارند و یا بانوان و زنان مجردی که فرزند ندارند بسپاریم.

“اعظم” زن 30ساله‌ای که به همراه دو دخترش 21 روز بدون آب و غذا در خانه حبس شده و مورد خشونت، آزار و شکنجه همسر معتادش قرار گرفته بود.

استانداری خراسان‌رضوی پس از اطلاع از پرونده این زن و دو دختر 8 و 5 ساله‌اش که مورد آزار و اذیت و خشونت همسر معتادش قرار گرفته بودند، پرونده را پیگیری کرده و سپس فرزندانش به مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست منتقل شدند.

/انتهای متن/

درج نظر