فعالیت تبلیغی 30 بانوی مبلغ طی ماه رمضان در مساجد خوی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی گفت: 30 نفر از خواهران طلبه که از شهر قم به خوی سفر کرده‌اند، در سطح مساجد شهر به عنوان مبلغ دینی حضور پیدا می‌کنند.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، حجت‌الاسلام غلامرضا معصومی  اظهار داشت: خواهران و برادران خویی در دهه آخر ماه شعبان با غبارروبی، تکریم و بهداشت مساجد به صورت سنتی اقدام به آماده‌سازی مساجد برای ورود به ماه مبارک رمضان می‌کنند.

وی افزود: 25 نفر از گروه تبلیغ حضرت آیت‌الله خویی از شهر قم به خوی سفر می‌کنند و این گروه با تشکیل یک پایگاه در پارک داغلارباغی شهر توریستی فیرورق به متراژ 600 مترمربع، به ارائه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی می‌پردازند.

این مسؤول گفت: همچنین به همت شهرداری فیرورق و سایر مسؤولان شهر در نظر داریم از میدان ولیعصر(عج) تا میدان مصلی در رمضان امسال سفره افطاری برای نماز‌گزاران روزه‌دار داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی با اشاره به اعزام روحانیون به نقاط مختلف شهر، تصریح کرد: اعزام تعداد 150 روحانی بومی و 130 روحانی غیربومی به مناطق مختلف شهرستان در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

این مسؤول اعلام کرد: همچنین 30 نفر از خواهران طلبه که از شهر قم به خوی سفر کرده‌اند، در سطح مساجد شهر به عنوان مبلغ دینی حضور پیدا می‌کنند.

وی اذعان داشت: مراسم نماز عید فطر را به علت کوچک بودن مصلی شهر خوی نمی‌توان در آنجا برگزار کرد و به همین دلیل نماز عید فطر علاوه بر مصلی خوی در نقاط مختلف شهر اقامه می‌شود.

معصومی جمع‌خوانی قرآن و برگزاری مراسم شب‌های قدر در مصلی خوی را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوی عنوان کرد.

/انتهای متن/

درج نظر