بیانیه جامعه فاطمیون در محکومیت اهانت شادی صدر

جامعه فاطمیون طی بیانیه ای انزجار و برائت خود را از عملکرد شادی صدر و جریان وابسته به او اعلام کرد. در این بیانیه جامعه فاطمیون تقاضای حکم ارتداد شادی صدر را از مراجع کرده است.

0

در بیانیه آمده است: “جامعه فاطمیون خواهان محکوم نمودن و برخورد قاطع احزاب و تشکلها ی سیاسی، به ویژه تشکلهای بانوان بان این حرکات موهن ضد بشری بوده و از مراجع عظام تقلید میخواهد که حکم ارتداد این جرثومه فساد را صادر نمایند.”

طاهره-رحیمی
متن کامل بیانیه جامعه فاطمیون از این قرار است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه جامعه فاطمیون در محکومیت اهانت شادی صدر
حرکت شنیع و بی شرمانه شادی صدر نه تنها خلاف ادب و اخلاق بلکه نقض مسلم حقوق میلیون ها مسلمان شیعه و محبان اباعبدالله الحسین علیه السلام و خلاف قواعد حقوقی و بین المللی است.
اهانت به ساحت مقدس حضرت ابی عبدالله الحسین علیهم السلام که خود بزرگترین منادی آزادیخواهی و عدالت و عزیزترین و گرانبهاترین قربانی عدالتخواهی در تاریخ بشریت است آن هم توسط منادیان دروغین حقوق بشر موجب جریحه دار شدن احساسات میلیونها مسلمان و شیعه شد .
وی با توضیحات وقیحانه در فضای مجازی ضدیت خود با اسلام و فرهنگ تشیع ر ا آشکار و اهداف پلیدش را نمایان ساخت. بدیهی است این حرکات به ظاهر توسط افراد انجام می گیرد ولی در ابعاد و فرم های مختلف اهداف ستیز با اسلام عزیز را که راه نجات بشر و مبارزه با استکبار است را نمایان می کند.
جامعه ی فاطمیون ضمن عرض تسلیت به پیشگاه اقدس ولیعصر(عج) و همه‌ی عاشقان و دلدادگان ابی عبدالله علیه السلام انزجار خود را از این مدعیان دروغین حقوق زن اعلام میدارد. این تشکل زنان ضمن محکوم کردن این حرکات موهن از جریانات شناخته شده خواستار برخورد قاطع مقامات قضایی مجامع حقوقی و بین‌الملی با این هتاک به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می باشد.
هم چنین جامعه فاطمیون خواهان محکوم نمودن و برخورد قاطع احزاب و تشکلهای سیاسی، به ویژه تشکلهای بانوان با این حرکات موهن ضد بشری بوده و از مراجع عظام تقلید میخواهد که حکم ارتداد این جرثومه فساد را صادر نمایند.
دبیرکل جامعه فاطمیون

/انتهای متن/

درج نظر