برگزاری همایش بانوان حماسه ساز اقتصاد

همایش بزرگ موفقیت بانوان حماسه ساز اقتصادایران برگزارشد.

0

به گزارش به دخت به نقل از پانا، مرجان بلاژ در همایش بزرگ موفقیت بانوان حماسه ساز اقتصادایران گفت: ما در عصر ارتباطات قرار داریم که در این عصر، اطلاعات مهم ترین سرمایه انسان ها محسوب می شود و اطلاعات حرف اول را می زند.
وی در عین حال بیان کرد: در عصر امروز نیازی نیست برای رسیدن به سعادتمندی دهه ها تلاش کنیم بلکه در طی 2 یا 3 سال نیز می توان به سعادتمندی دست یافت؛ به طور کلی خودباوری، اعتماد به نفس، تلاش و داشتن اهداف مشخص از خصوصیات مهمی است که هر کسی می تواند به وسیله آن ها به موفقیت های بزرگ دست یابد.
دبیر همایش بزرگ موفقیت بانوان حماسه ساز اقتصادایران با اشاره به نقش بسیار مهم زنان در تاریخ بشریت و دین اسلام گفت: در آن زمانی که دختران را زنده بگور می کردند و زنان تنها وسیله ای برای تولید مثل بودند و هیچ جایگاه دیگری نداشتند خداوند نگینی از زنان عالم یعنی حضرت مریم را سرور زنان عالم قرار داده و بدون هیچ مردی از او پیامبری متولد شد که در کودکی سخن گفت و یا می توان به زنی ثروتمند یعنی حضرت خدیجه اشاره کرد که توانست تاثیرات چشم گیری در دین اسلام داشته باشد و به جایگاه رفیعی دست یابد.
این مدرس بازاریابی شبکه ای در عین حال تاکید کرد: مادرانی که برای رسیدن به اهدافشان در زندگی تلاش کرده باشند بهترین الگو برای فرزندانشان محسوب می شوند و در این همایش نیز می خواهیم به نقش بی بدیل زنان در اقتصاد هر جامعه ای تاکید کنیم و در این راستا از زحمات تایماز ولیزاده از بزرگان عرصه بازاریابی شبکه ای تشکر و قدردانی می کنیم.
وی از برگزاری کلاس های مبتنی بر نت ورک پاک در دو ماه آینده خبر داده و افزود: بعد از اتمام این دوره ها مدرک معتبری از مراکز ذیصلاح نیز به شرکت کنندگان داده می شود.
وی از برگزاری اولین همایش نت ورک معلولان در 28خردادماه سال جاری نیز خبر داد.
بلاژ در عین حال بیان کرد: در 25 تیرماه نیز همایش بزرگ بازاریابی شبکه ای در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود که در آن 3 نفر نت ورکر معروف دنیا حضور خواهند داشت.
دبیر همایش بزرگ موفقیت بانوان حماسه ساز اقتصاد ایران همچنین تاکید کرد: اگر در زندگ اهدافی دارید باید تغییر کنید و اگرچه بعد از تغییرات با مشکلاتی روبرو می شوید ولی در نهایت آینده موفقی را پیش رو خواهید داشت.
بر اساس این گزارش همچنین مرجان وصالی، یک کارشناس فروش و بازاریابی در این مراسم درباره تفاوت موج ها و انقلاب های اقتصادی درتبدیل موج ها و اینکه در عصر حاضر فرصت های شغلی مطرح هستند و جنسیت و سن در آن ها مطرح نیست سخنارنی کرد.
وی افزود: تغییرات اساسی در طول تاریخ بشر که تحت عنوان موج از آنها یاد می‌شود شامل عصر کشاورزی، عصر صنعت و عصر ارتباطات است که اطلاعات سرمایه اصلی در این دوره محسوب می شود.
همچنین فاطمه هادوی نیا یک کارشناس فناوری اطلاعات نیز در همایش بزرگ موفقیت بانوان حماسه ساز اقتصادایران در مورد اشتغال بانوان در جامعه سخنرانی کرده و تاکید کرد که اگر جامعه ای بخواهد پیشرفت کند باید بر روی تربیت و رشد دختران سرمایه گذاری کند چون یک مادرتوانمند می تواند فرزندانی با این خصوصیات تحویل جامعه دهد.
وی با بیان اینکه امروزه شرایط برای اشتغال زنان سخت است به مقایسه آمار اشتغال زنان در ایران و کشورهای پیشرفته پرداخته و اظهار کرد: در کشورهای پیشرفته حدود 50 درصد از نیروهای فعال کاری را زنان تشکیل می دهند ولی در کشور ما این رقم در حدود 15 درصد است و به دلیل مصلحت اندیشی نیز این آمار کاهش یافته است.
بر اساس این گزارش خانم شیدا قربانیان به عنوان نماینده حوزه بازاریابی شبکه ای، خانم کاتیوش شاهین نیا موسس و مدیرعامل موسسه مردم نهاد و کبری ولیزاده به عنوان کارآفرین برتر در همایش حضور داشتند و درباره دلایل موفقیت خود سخنرانی کردند.

/انتهای متن/

درج نظر