نشست «بازخوانی نقش زنان از منظر قرآن» برگزار می‌شود

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: نشست هم اندیشی بازخوانی نقش زنان از منظر قرآن در عصر حاضر، فردا با حضور 45 نفر از اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، مینو اصلانی در گفت‌و گو  گفت: نشست هم اندیشی با مهمانان خارجی شرکت کننده در هفتمین مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی بعد از ظهر فردا در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: نشست «بازخوانی نقش زنان از منظر قرآن» برگزار می‌شود

وی ادامه داد: ساعت 16 بازدید از باغ موزه دفاع مقدس شروع می‌شود و در این نشست بانوان اندیشمند در زمینه «جایگاه زنان در قرآن» به بحث و گفت و گو خواهند نشست، همچنین «بازخوانی نقش زنان از منظر قرآن در عصر حاضر» از محورهای این نشست است.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور افزود: یکی دیگر از محورهای این نشست پرداختن به وظایف بانوانی است که بر اساس قرآن زندگی خود را تنظیم می‌کنند و اینکه این بانوی قرآنی در برابر آنچه در جهان اتفاق می‌افتد و در برابر هجمه‌ای که دشمن به جهان اسلام در مورد موضوعات فرهنگی و حیا زدا دارد، چه وظایفی دارد؟ با توجه به اینکه یک بانوی قرآنی نمادی از یک زن مسلمان و مجاهد است که ضمن اینکه بسیار فعال و پویاست توجه ویژه‌ای به خانواده دارد.

اصلانی اظهار داشت: با توجه به اینکه فرهنگ غرب چگونه فروپاشی خانواده را رقم زده است لذا نیاز به بازنگری نقش زنان در جهان اسلام است. این نشست با حضور 45 نفر از اندیشمندان داخلی و خارجی فردا در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر