حمایت دانشگاه الزهرا از زنان مخترع

رییس دانشگاه الزهرا گفت: زنان دانشجویی که در رشته های تحصیلی خود دست به ابداع و نوآوری زده اند مورد تشویق قرار گرفته و از آنها حمایت همه جانبه صورت می گیرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، انسیه خزعلی در حاشیه جشنواره روز بین المللی دانشگاه الزهرا د با اشاره به اهداف برنامه عملیاتی دانشگاه اظهار داشت: یکی از اهداف بین المللی شدن دانشگاه ایجاد انگیزه برای دانشجویان و استادان دانشگاه الزهرا بوده و از این رو جشنواره بین المللی این دانشگاه با حضور ملیت های مختلف برگزار شد.

وی بیان کرد: دانشگاه الزهرا قصد دارد جایزه ای را مخصوص دانشمندان زن در سطح منطقه اهدا کند تا بهترین زنان دانشمند شناسایی و از آن ها در جهت نشان دادن توانایی های زنان در جامعه اسلامی به آن ها اهدا کنند.

رییس دانشگاه الزهرا عنوان کرد: زنانی که در رشته های تحصیلی خود دست به نوآوری و ابداع زده اند در سطح دانشگاه های خاورمیانه و ایران مورد تشویق قرار داده تا انگیزه ای برای افزایش فعالیت های علمی و پژوهشی آنها در سطح منطقه شود.

خزعلی در پایان یادآور شد: دانشگاه الزهرا سعی در بین المللی شدن دارد تا بتواند توانایی های دانشجویان زن مسلمان را به مردم دنیا نشان دهد.

/انتهای متن/

درج نظر