افتتاح فروشگاه پوشاک ایرانی بانوان همزمان با میلاد امام حسین(ع)

همزمان با میلاد امام حسین(ع) فروشگاه پوشاک ایرانی بانوان در تهران افتتاح می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، ممتازان  در مورد برگزاری فروشگاه پوشاک سپاس گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تولیدات و محصولات داخلی، دو فستیوال معرفی محصولات داخلی را در بهمن و اسفند برگزار کردیم که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

وی ادامه داد: سپس به این نتیجه رسیدیم که نباید این فروشگاه‌ها به صورت مقطعی باشد و اقدامی را با هدف راه اندازی فروشگاهی از برندهای ایرانی را در دستور کار قرار دادیم تا محلی برای ارائه کالاهای ایرانی تولیدکنندگان باشد به جز برخی کالاهای لوکس خارجی بسیاری از محصولات با کیفیت نزدیک به کالاهای ایرانی و با قیمت‌های بسیار متفاوت‌تری وجود دارد و با عنوان حمایت از تولیدات داخلی این فروشگاه‌ةا را راه اندازی کردیم و فردا به مناسبت ولادت امام حسین افتتاح می‌شود.

رئیس فروشگاه سپاس ادامه داد: تمرکز ما بر روی محصولات ایرانی است اما برخی محصولات وجود دارد که پارچه‌های آنها در ایران تولید نمی‌شود اما دوخت آنها در ایران انجام شده است اما متأسفانه ما وقتی برای انتخاب مارک لباس سفارش داده بودیم موردی را که انتخاب کردیم گفتند باید صبر کنیم تا از چین بیاید و اینها مشکلات این حوزه است.

مریم شعبانی طراح برگزاری این فروشگاه نیز گفت: در بهمن و اسفند سال 94 در دو فروشگاهی که برگزار کردیم استقبال بسیار خوبی از محصولات ایرانی شد به گونه‌ای که در روز اول بسیاری از محصولات به فروش می‌رفت و برای روزهای بعد تولیدکنندگان باید دوباره محصولات جدیدی می‌آوردند.

وی افزود: تمرکز در این فروشگاه بر روی پوشاک بانوان است و البته زیورآلات، عروسک و کیف نیز در این فروشگاه وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 10 تا 21 به محل برگزاری این فروشگاه واقع در میدان امام حسین(ع)، بین اعرابی و خشکبارچی، روبروی بانک ملی، فروشگاه سپاس مراجعه کنند.

شعبانی افزود: مراسم افتتاحیه ساعت 15 فردا و همزمان با میلاد باسعادت امام حسین(ع) برگزار می‌‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر