بدحجابی و برخی بی‌عدالتی‌های جامعه از دغدغه‌های جانبازان ا

امام جمعه بسطام بدحجابی، اختلاس، ضایع شدن حقوق در ادارات و برخی بی‌عدالتی‌هایی که در جامعه شکل می‌گیرد را از دغدغه‌های جانبازان دانست.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس از بسطام، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی رضوی‌نسب صبح امروز در جمع مسؤولان بسطام، میلاد سراسر نور حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به همگان به‌ویژه پاسداران و سبزپوشان ولایت تبریک و تهنیت گفت و اظهار کرد: پاسداران افتخارآفرینان جمهوری اسلامی ایران هستند که موفقیت‌های روزافزونشان باعث شده دشمنان چشم دیدن سبزپوشان را نداشته باشند.

خبرگزاری فارس: بدحجابی و برخی بی‌عدالتی‌های جامعه از دغدغه‌های جانبازان است

وی قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در ابتدای لیست تحریم‌های آمریکا و کشورهای غربی را برگ زرینی از افتخارات این نهاد انقلابی خواند و تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «هرگاه دیدید دشمن با شخصی یا نهادی مقابله و مبارزه می‌کند، بدانید آن شخص یا نهاد تأثیرگذار در دشمنی با دشمنان است»؛ از این‌رو عداوت دشمنان به خاطر تلاش‌ها و موفقیت‌هایی است که پاسداران در طول دوران انقلاب بدان دست یافتند.

امام جمعه بسطام همچنین با تبریک میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز، برای جانبازان و خانواده‌های آنها به‌ویژه جانبازان شیمیایی صبر و اجر جمیل آرزو و برای سلامتی آنها دعا کرد.

رضوی‌نسب با اشاره به دردها و آلام جسمی جانبازان تا پایان دوران زندگی، بیان کرد: هرچه تسهیلات در اختیار آنها بگذارند با دردها، زجرهای جسمی و مشکلات آنها برابری نمی‌کند.

وی گفت: در دیدار با جانبازان آنها بر ایثارگری، صبر و استقامت تأکید داشتند و بدحجابی، اختلاس، ضایع شدن حقوق در برخی ادارات و برخی بی‌عدالتی‌هایی که در جامعه شکل می‌گیرد را از دغدغه‌ها و ناراحتی‌های این اسطوره‌های پایداری دانست.

امام جمعه بسطام اضافه کرد: جانبازان رفتند تا عدالت نهادینه شود، ارزش‌های اسلامی در کشور پایدار بماند و آنچه پیامبر (ص) برای آن سال‌ها زحمت کشیدند؛ برقرار شود.

/انتهای متن/

درج نظر