حضور 17 بانوی منتخب مجلس دهم در همایش رئیس مجلس

با توجه به اینکه امروز بعدازظهر قرار است همایش فراکسیون امید در پاستور برگزار شود، احتمال دارد علت ترک این همایش ازسوی عارف، حضور در همایش اصلاح‌طلبان باشد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرآنلاین،محمدرضا عارف، گزینه اصلی اصلاح طلبان برای ریاست مجلس که از ساعت ۹ صبح امروز در همایش فرآیند قانونگذاری الزمات و راهکار‌ها حضور یافته بود، پس از اعلام آنتراکت در ساعت ۱۱ صبح محل برگزاری این همایش را ترک کرد و در نوبت دوم این نشست حاضر نشد.

به نظر می‌رسد، با توجه به اینکه امروز بعدازظهر قرار است همایش فراکسیون امید در پاستور برگزار شود، علت ترک این همایش ازسوی عارف، حضور در همایش اصلاح‌طلبان باشد.

همچنین محمدرضا تابش که در روزهای گذشته معمولا به عنوان سخنگوی تشکیلات اصلاح طلبان و فراکسیون امید عمل کرده نیز همچون سرلیست اصلاح طلبان تهران، پس از آغاز به کار مجدد همایش، در سالن حاضر نشد.

در نوبت دوم همایش امروز و در غیاب عارف، کاظم جلالی که از او به عنوان یکی از نزدیک‌ترین نمایندگان به علی لاریجانی یاد می‌شود، حاضر شد و دقایقی را به صحبت با برخی از نمایندگان پرداخت.

تا این لحظه هفده نفر از بانوان منتخب در مجس دهم در همایش فرآیند قانونگذاری، الزمات و راهکار‌ها حضور یافته و مینو خالقی، نماینده منتخب مردم اصفهان، تنها نماینده زن منتخب در مجلس دهم است که در این همایش حضور ندارد.

همچنين سايت روزنامه اعتماد نوشت:

، علی مطهری و بهروز نعمتی از نمایندگان مجلس نهم و منتخبین مجلس دهم با وجود اینکه بخش دوم مراسم آغاز شده است، همچنان از جمله غایبین این مراسم هستند.

همچنین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس و رقیب علی لاریجانی در این شهر از جمله غایبین جلسه امروز است که هنوز در جمع نمایندگان حاضر نشده است.

از دیگر حاشیه های این مراسم مشورت احمد امیرآبادی فراهانی از اعضای جبهه پایداری با کاظم جلالی و حسین زمانی مشاور لاریجانی برای پخش دعوت نامه های مربوط به نشست منتخبین اصولگرا در مجلس دهم بود. امیرآبادی فراهانی بعد از صحبت و مشورت این دعوت نامه ها را که مربوط به جلسه بعدازظهر منتخبین اصولگرا است را بین افراد حاضر در جلسه و همینطور اعضای لیست امید توزیع کرد.

احمد سالک از دیگر اعضای جبهه پایداری نیز در حال پخش دعوت نامه های مراسم منتخبین اصولگرایان است، قرار است در آن مراسم موحدی کرمانی سخنرانی داشته باشد.

/انتهای متن/

درج نظر