اختصاص دو میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال بانوان در مازندران

مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: دو میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال زنان سرپرست خانوار، بدسرپرست و کارآفرین درنظر گرفته شده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، مریم جمشیدی  از امضای تفاهم نامه ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار، بدسرپرست و زنان کارآفرین با صندوق کارآفرینی امید استان خبر داد و گفت: سقف مبلغ تفاهم نامه دو میلیارد تومان است که با توجه به جمعیت شهرستانها سهمیه بندی خواهد شد.

جمشیدی افزود: سقف ارائه تسهیلات برای زنان کارآفرین ۱۰۰ میلیون تومان بوده و در قالب طرح پشتیبان، کسانی که از زنان سرپرست خانوار حمایت یا در حوزه بانوان ایجاد اشتغال کنند، پرداخت می‌شود.

کراپ‌شده - مریم جمشیدی

مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری بابیان این که طرح در سراسر ایران قابل اجرا است افزود: سهمیه‌ای برای هر شهرستان نسبت به جمعیت در نظر گرفته می‌شود و متقاضیان از طریق مشاور امور بانوان فرمانداریها ثبت نام و به صندوق کارآفرینی امید معرفی می‌شوند تا تسهیلات مورد نظر را دریافت کنند.

جمشیدی تصریح کرد: تفاهم نامه جدید شامل زنان خانه دار کارآفرین می‌شود که با ضوابط در نظر گرفته شده در صورت ایجاد اشتغال برای زنان، می‌توانند تسهیلات کارآفرینی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کنند.

جمشیدی بابیان اینکه مدیر صندوق کارآفرینی امید مازندران نیز پشتیبانی خودزا برای اعطای این تسهیلات اعلام کرد و گفت: زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست، همچنین زنان کارآفرینی وکسانی که در حوزه زنان ایجاد اشتغال کنند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

۱۰۰ هزار زن سرپرست خانوار در مازندران وجود دارد.

/انتهای متن/

درج نظر