ایجاد پارک ویژه بانوان در بوشهر

رئیس سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری بوشهر از توسعه فرهنگ‌سراهای محلات در سطح شهر خبر داد و گفت: پارک ویژه بانوان در بوشهر ایجاد می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، فاطمه صفرزاده بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر برنامه‌های این سازمان برای بانوان بوشهری اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم ما ایجاد فضای مناسب برای انجام فعالیت‌های بانوان در عرصه‌های مختلف است.

ایجاد پارک ویژه بانوان در بوشهر

وی اضافه کرد: با نگاه مثبت شهردار بوشهر، پلاژ بانوان به مجموعه فرهنگی تفریحی شهرداری واگذار شده است و شورا نیز حمایت‌های ویژه‌ای در این زمینه دارد و در چند روز آینده شاهد افتتاح پلاژ بانوان خواهیم بود.

رئیس سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری بوشهر ادامه داد: در مذاکراتی که با هیئت‌ها و انجمن‌های ورزشی نیز داشتیم، از آنها خواستیم که برنامه‌های خود را در پلاژ بانوان برگزار کنند.

وی بیان کرد: برای ایجاد پارک بانوان در بوشهر نیز بخشی از پارک دانشجو به پلاژ بانوان متصل خواهد شد و در این مکان پارک ویژه بانوان را ایجاد خواهیم کرد.

ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی

صفرزاده از ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر بوشهر خبر داد و افزود: این اقدام را از میدان امام خمینی شروع می‌کنیم و در همه میادین سطح شهر این ساماندهی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توسعه فرهنگ‌سراهای محلات در سطح شهر اضافه کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری و کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی در این فرهنگ‌سراها برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری بوشهر افزود: توسعه اطلاع‌رسانی و افزایش سطح آگاهی شهروندان در زمینه‌های فرهنگی و دینی و انقلابی از جمله برنامه‌های ما در سال جاری است.

ایجاد فضای نشاط و شادابی برای شهروندان

وی از اجرای طرح‌های غنی‌سازی اوقات فراغت با ایجاد فضای نشاط و شادابی برای شهروندان خبر داد و بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و تجلیل از مقام شهدا از دیگر برنامه‌های ما در سال جاری است.

صفرزاده از تولید آثار فرهنگی و هنری در عرصه ایثار و شهادت خبر داد و خاطرنشان کرد: حمایت مناسبی از برنامه‌های تشکل‌های خیریه و نهادهای مردمی خواهیم داشت.

وی از ارتقای فرهنگ ورزش‌های همگانی در سطح محلات شهر خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های مهم ما، نصب تصاویر شهدا در نقاط مختلف شهر است.

نصب تصایر شهدا در نقاط مختلف شهر

صفرزاده افزود: در بلوار نیروی هوایی تصاویر مربوط به شهدای نیروی هوایی، در بلوار نیروی دریایی تصاویر مربوط به شهدای نیروی دریایی و در بلوار روبروی نیروی انتظامی نیز تصاویر شهدای نیروی انتظامی نصب خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری بوشهر بیان کرد: در گذر امام علی بوشهر نیز نسبت به نصب تصاویر ۱۴۴ نفر از سرداران شهید اقدام می‌شود که این تصاویر تا نیمه نخست امسال نصب خواهد شد.

وی افزود: در واحد زیباسازی نسبت به بازکردن داربست‌های غیرمجاز، پاک کردن دیوارنویسی‌ها و پوسترها از سطح میادین و خیابان‌ها، نورپردازی در سطح شهر و ساحل و . . . . اقدامات خوبی انجام شده است.

 

/انتهای متن/

درج نظر